lunes, 31 de marzo de 2008

Mixtura de experiencia e renovación

De volta xa de Madrid aproveito o meu blog para felicitar aos novos portavoces do PP no Congreso e no Senado, así como a proposta da deputada por Pontevedra, Ana Pastor, como vicepresidenta da Mesa do Congreso.

Non teño ningunha dúbida de que Rajoy está a incorporar na primeira liña do partido a persoas xoves, con experiencia e formación, polo que estase a mixturar a experiencia e a renovación.

Para nos tamén hai boas novas, o Presidente nacional mira para Galicia cada vez que ten un traballo importante que facer. A través da miña persoa quere recoñecer ao PPdeG e un galego será un dos nove membros que elaborarán as ponencias do Congreso Nacional, por iso, doulle as gracias ao Presidente pola confianza depositada.

Elaborarei, xunto con dous compañeiros máis, a ponencia sobre Estatutos que estará centrada en reflexar o novo modelo do PP: a organización interna, o modelo de traballo, o rexime de incompatiblidades, a organización central e territorial .... Queda por diante un intenso traballo.

7 comentarios:

Alex de Noia dijo...

gran aposta do noso presidente coa a aposta de Soraya coma voceira no Congreso estamos no bo camiño hai que seguir traballlando que as eleccións autómicas xa están ahi e temos que recuperar o goberno galego,un saudo presi

Anónimo dijo...

queda por delante mucho tranajo señor Feijóo. Ya sabemos que usted anda muy liado con el trabajo en Galicia pero también impulsaría su imagen bastante si se decidiese ampliar su participación en Madrid. Sobre todo si ahora el PP va a por fin girar al centro...

Anónimo dijo...

Que Dios nos pille confesados. Soraya está muy verde para este puesto que, a fecha de hoy, le queda 7 tallas más grande que la suya. Aplaudo que Mariano Rajoy siga en su puesto, pero esperaba que escogiera a alguien de más categoría y experiencia

Complicado lo veo también en Galicia. Por cierto, ¿Qué hay de la renovación en Orense?

Anónimo dijo...

buenas alberto, soy un chico de 22 años interventor del partido desde hace 4 y me gustaría comentarle una preocupación que como joven tengo pero creo que postearla aquí no es el lugar mas apropiado así que le remito mi email y si le parece bien me manda el suyo y se lo comento por email muchas gracias por su atención.
rsantos_perez(arroba)hotmail.com

Anónimo dijo...

Teño que decirlle señor Feijoo que a situación en Galicia é complicada para o noso partido a pesar dos esforzos que está a facer vostede, que sei que son moitos. O problema é ao fin e o cabo chegar a xente e me temo que moito do que vostede fai non ten resultados na rúa porque trabúcase á hora de explicalo.
un saúdo

T.M.N.

Ana dijo...

Ante todo darle mis más sinceras felicitaciones, aunque, en honor a la verdad,era de esperar, puesto que usted está haciendo un gran trabajo al frente del PPdG. La primera vez que tuve ocasión de escucharle en persona, fue en un momento un tanto complicado y, me impactó la manera en la que con sus palabras de unión y apoyo consiguió que todos los allí presentes nos sintiéramos parte de un gran partido.

jfpastor10 dijo...

Estimado Alberto, estoy a su entera disposición para ayudar en la redacción de ponencias. Creo que son muchas las ideas que se recogerán en el congreso, y habrá que analizar todas las que sirvan para mejorar la estructura del partido en el camino hacia la renovación. Saludos. José Pastor. Boadilla del Monte. jfpastor10@hotmail.com