miércoles, 2 de abril de 2008

Solucións e non problemas

O goberno de Galicia naceu con mal pé. Os populares galegos gañaron as eleccións e quedáronse a un escaño da maioría absoluta e o obxectivo do PSOE e o BNG era so un: que non gobernara o PPdeG, e para elo valía todo e agora estamos a vivir as consecuencias.

Os dous gobernos que existen na Xunta, nos sete concellos das grandes cidades e case nun centenar de concellos máis, non se comunican e o único que fan e “lanzar balóns fora” e intentar esconder o problema.

As contradicións e o ocultamento permanente nos que incorreu a Xunta de Galicia, así como a súa inoperancia está a convertir o caso concreto dun barrio de Poio e outro de A Coruña nun problema xeral en Galicia. O comportamento da Xunta e dos alcaldes do BNG foi definido como racista por parte do ex número 2 da propia vicepresidencia da Xunta. Non o dicimos nós, dilo quen ata hai meses estaba dentro do goberno.

A Lei é igual para todos. Todos somos iguais en dereitos e deberes, e o que hai que facer é aplicar a Lei. Os xitanos deben respectar a Lei, pero tamén teñen dereito a unha vivenda digna e a uns servicios sociais como o resto dos cidadáns. Convivir é integrar e misturar, non é separar nin clasificar aos cidadáns.

O PPdeG plantexa solucións e propón que se configure un órgano específico no que estéan a administración da Xunta e dos concellos, expertos na materia e asociacións e colectivos afectados que dean solucións familia por familia e caso por caso.

7 comentarios:

roman dijo...

iva, Alberto, que o que plantexades vos co problema dos xitanos porque falar fálase moito pero a nos, os afectados, ninguén nos dí nada. Nos non temos problema con ter veciños xitanos pero que nos coleuqen un poblado de venta de droga diante da casa pois tampouco. eu arrepintome de ter comprado un piso de protección oficial.

M.L.Perez dijo...

lo que pasa es que la gente es una racista y lo que no se puede prentender es compra un piso de proteccion y esperar que viva en el edificio la mujer de Boyer... es lo que hay...

Anónimo dijo...

Feijoo, dígoche a verdade, penso de que deberias ter mais peso no novo organigrama do partido en madrid. as autonomicas esta a volta da esquina

Ricardo dijo...

Sr. Feijóo, iso de gañamos as eleccións está moi ben, pero a situación do PP en Galicia é mala. En serio, non se ría, é mala. Mire cantos puntos lle sacabamos ao PSOE en 2001 e dígame se non levamos sete anos de erros.

Alex deNoia dijo...

estes tios e o que buscan accedero goberno para que o mellor partido non goberne non lle importan os cidadans nin a bng nin a psoe eles recoñecen que non se levan ben pero diante das camaras din que e un pacto de progreso e que eu recorde ningun acordo psoe-bng acabou ben e estes ainda estan durando porque mentres van a A HAbana en clase de 1º a regalar libros en galego con toda a comitiva do nunca mais non se acordan que non fixeron nada en nada pero xa lle queda pouco ahi a esa banda de chupons que 2009 ganamos e Galicia volverá a funcionar

gaviotero dijo...

Se ganaron las elecciones, pero se perdió el poder.

Y de poco sirve ganar unas elecciones si no se está en el poder.

¿Por qué? Pues porque en las próximas elecciones no dispondremos de los utilísimos resortes de comunicación, ayudas, etc. que son utilizados desde el poder para ganar adeptos a la causa.

Anónimo dijo...

CRISIS DEL PP

Somos muchos los votantes del pp de SIEMPRE que estamos realmente decepcionados con lo que está sucediendo

La palabra "sumar", que tanto les gusta utilizar ahora, la han olvidado en los últimos años.

Ejemplo claro de ello lo constituye tanto el Señor Rajoy, que paradójicamente prescindió del Señor Gallardón en las pasadas elecciones, y usted mismo, tras su aterrizaje en Galicia, dejando al margen a gente de acreditada valía política.

Sin embargo, ahora, afirman que no les gustan las "etiquetas".

Que hay que sumar y no restar lo hemos tenido claro muchos desde hace tiempo. De hecho, es muy probable, que de haber sumado y no restado, en Galicia no estaríamos ante un gobierno nacionalista de IZQUIERDAS.

En la actualidad, no es razonable que bajo el disfraz de la "moderación" se trate de "vender" la crisis del pp como una falta de voluntad de acercamiento a los nacionalismos por parte de algunos sectores.

El pp está lleno de gente moderada que ha venido defendiendo a lo largo de los años el acercamiento a otros partidos políticos y que, de hecho, así lo ha venido haciendo. Por cierto, a mucha de esta gente se la pretende incardinar ahora en el "sector duro".

Seamos serios, el acercamiento a otros partidos políticos, dejando a salvo necesidades puntuales que se puedan derivar de auténticas cuestiones de Estado, tan sólo se puede producir dentro de un orden básicamente ideológico.

Lo que no se puede tan siquiera plantear, es pretender pactar con partidos nacionalistas radicales con la única finalidad de gobernar.

Lecciones de moderación en ese sentido no se le pueden dar al pp de AZNAR, ni al Partido Popular de Galicia, de merecida trayectoria galleguista pero, eso sí, de derechas y sin complejos de lengua,cultura e historia.

Por lo tanto, no nos confundamos, en determinados casos es preferible no gobernar que pactar con polos opuestos.

Déjense de tonterías, sumen efectivamente, no les duela etiquetarse como lo que realmente son y sin complejos, no se olviden del pensamiento y de las ideas de muchos de sus votantes y, plantéense el convocar unas primarias, reflejo de una auténtica democracia y del verdadero sentir de las bases.

SUERTE