viernes, 22 de febrero de 2008

Inauguramos campaña




Tras a pegada de carteis de onte en Ourense, hoxe iniciamos a campaña destas eleccións en Sarria. Alí, acompañado por Xosé Manuel Barreiro, visitamos unha explotación gandeira que dirixen con moito esforzo dous xoves de Lugo. Na visita tiven a oportunidade de comprobar as dificultades que presenta xestionar un negocio deste tipo, cun auténtico abandono por parte da administración. Os catro anos socialistas non foron bos para o sector cun incremento do 100% no prezo do gasóleo, dos fertilizantes e dos pensos, perdidas de valor das explotacións lácteas e incremento dos custos non cubertos para o leite.
Entre as solucións que presentamos para este colectivo falamos de ofrecer un programa transitorio de axudas ao sector lácteo para que poida afrontar con garantías o proceso de liberalización en Europa. Estivemos tamén conversando sobre o Plan Prever que levamos no noso programa para facilitar a renovación de toda a maquinaria agrícola. Ideas que, sen dúbida, esperamos levar a cabo.
Xa no almorzo compartimos mesa e mantel cos xornalistas que nos seguen nesta campaña. Como anécdota podo contar que os xornalistas organizaron unha porra para estas eleccións. Fácil imaxinar cál foi a miña aposta.

PD. Podedes atopar imaxes do día de hoxe no noso espacio en FLICKR
http://www.flickr.com/photos/ppdegalicia/

24 comentarios:

Anónimo dijo...

Fantástico, pero después de lo que hicísteis por el bilingüismo cuando estábais en el poder, y lo que hacéis ahora: medias palabras, estoy y no estoy, sabed que el voto de muchos de nostros, asqueados del nacionalismo, también del vuestro, a medias, falsillo e interesado, votaremos opciones de verdad LIBERALES y con CONTENIDOS CLAROS al respecto. Un ej.
UPD.

Tony Varez dijo...

¡Queremos libertad lingüística, señor Feijoo! De ahí depende el voto de muchos gallego. Ni queremos una imposición del gallego ni una imposición del español, sino libertad de elegir. Vivimos en una comunidad autónoma bilingüe, y no sólo sobre el papel, también lo tiene que ser en la realidad, ¡El voto de los galego está en juego, señor Feijoo!

Queremos programas claros y acordes con las necesidades de la gente, y no se preocupe que no seremos menos gallegos por ello. Por cierto, no nos gusta votar a rehenes de nacionalistas, y es su oportunidad de demostrar que usted no lo es.

¡Por los gallegos, por Galicia y por la libertad!

Luis Fdez. dijo...

Esperamos manifestaciones claras sobre su política lingüística, queremos libertad, ¿qué hará con el Decreto de "Normalización". Esperamos que el blog sea comunicación y no monólogos sucesivos. Somos muchos. Expectantes. Un saludo.

Anónimo dijo...

Señores del PP:

Recuerden que en las pasadas elecciones autonómicas varios miles de votantes tacharon el nombre de una nacionalista catalana (Mari Pau Janer) que el señor Jaume Matas se empeñó en llevar en las listas.

Resultado: votos nulos y pérdida del gobierno.

Yo todavía no he decidido mi voto. Espero que demuestren con hechos su compromiso electoral con el derecho de todos a utilizar el español.

De momento este sitio Web no se puede leer en español.

Si no veo ningún cambio antes del 9 de marzo, sepan que tengo otra opción de voto: UPyD.

Ricardo dijo...

Feijóo, he leído unas declaraciones suyas en Libertad Digital en las que usted decía: "El socialismo perdió sus señas de identidad". ¿Y si no las hubiera perdido? No me diga que usted es socialista pero está en el PP poque "el socialismo perdió sus señas de identidad". Mida sus palabras, o nos harán peder votos.

Anónimo dijo...

No creo que votar P.P.sea una buena opción para dirigir el futuro de Galicia.

Anónimo dijo...

Espero y deseo que ganéis las elecciones, estoy viendo todo el programa electoral que presentáis, aún no he terminado, pero seguro que buscaís lo mejor para los españoles y vosotros, en concreto lo mejor para los gallegos.
Creo que si queremos vivir con una buena calidad de vida ( a la que nos hemos acostumbrado gracias a los años que habéis gobernado )a costa de nuestro trabajo y esfuerzo, no os va a quedar más remedio que GANAR LAS PROXIMAS ELECCIONES.
Es una desgracia muy grande que no tengáis más apoyos y siempre hay que sacar mayorías para poder levantar España, sus CCAA o Aytos. Espero que, cuando ganéis las próximas elecciones, algo podáis hacer al respecto, ya se está viendo los nacionalismos el resultado que dan, y eso es la punta del iceberg, porque con el tiempo se verá donde estaremos( que será tan lejos del progreso que habrá que buscarnos con lupa...) Mucha gente sabe que sois los mejores, pero por vergüenza, por aparentar ser liberales, no lo reconoce abiertamente, y espero que lo demuestren el día 9.

Tiburcio dijo...

Bos días, don Alberto. Eu son militante desde hai 21 anos, e antes votante como a miña familia desde sempre. Non estou dacordo con estes visitantes que o recriminan polo tema lingüístico. Eu falo galego e tamén castellano e iso só pode ser bo, nunca negativo. Esta xente quere acabar cun dos idiomas nosos porque lles sobra e queren facer colexios con clases para os que falan galego e clases para os que falan castellano. Eso sería facer como o País Vasco. Non lles faga caso, somos máis de 100.000 militantes no Pp de Galicia e a maioría falamos galego e non temos problema en falar castellano. Eu non vou pasar porque os meus netos os metan en clases separadas, nin que fora a antigua Yugoslavia con etnias diferentes.

Graciñas pola atención e ánimo na campaña. entre todos podemos gañar estas eleccións.

dixital2 dijo...

Estupendo que usedes a Rede para chegar aos potenciais votantes. Pero digo eu... e logo por que non a usades para que sexan despois, entre eleccións e eleccións, eles os que decidan os asuntos de Estado e non os parlamentarios? A Democracia Representativa é un avance con respecto á Dictadura, pero cando é posible a Democracia Directa por medio de Internet e outras NTIC, a Representativa deixa de ser tan "Democracia".

Anónimo dijo...

Estoy de acuerdo con las opiniones vertidas por los camaradas que se han manifestado anteriormente. Sr. Feijoo piensa usted seguir inponiéndonos ese dialecto rustico que mas que hablar es escupir? Me refiero, obviamente, al dialecto gallego? Porque si es asi tenga claro que mi voto ira para las organizaciones que de verdad defienden la libertad linguistica como la FET! Queda dicho. Arriba España!

Anónimo dijo...

¿libertad lingüística = querer imponerle a Feijóo el idioma en el que escriba en su blog?
Esa es la libertad que a mí me gusta, sí señor.

hazles caso Feijóo, que UPD, Ciutadans, las Falanges, Democracia Nacional, España 2000, Alternativa Española... os van a dejar sin un sólo diputado en Galicia.

El próximo debate en la TVG suelta en la tele también lo de la niña que tiene que ir medicada para hacer los exámenes de Coñecemento do Medio que dijeron el otro día en Cajanueva. Y vuelve a repetir que ahora es como con Franco, o ya directamente di que es peor, antes de que te vuelva a tirar de las orejas Losantos. Fíjate en Piqué, Gallardón...
Que en las galescolas les enseñan a hacer cockteles molotov y que los mandilones llevan la estreleira estampada.

Galicia Bilingüe, en castellano y español.
Segregación de los alumnos ya, hay que separarlos, que se pueden contagiar y salir Ibarretxes, Roviras, Antxos, Oteguis y amigos de la ETA en general. Aprende de Juncal que ni en gallego quiso leer para la RAG, ¡ese es nuestro galleguismo Feijóo!!

Anónimo dijo...

Recomendo este excelente texto de Vítor Pimenta. Abraço

Anónimo dijo...

Moitos ánimos Feijoo, e non cedas ao chantaxe destas persoas que so che traerán a desgracia.

Anónimo dijo...

Anónimo dijo...
Estoy de acuerdo con las opiniones vertidas por los camaradas que se han manifestado anteriormente. Sr. Feijoo piensa usted seguir inponiéndonos ese dialecto rustico que mas que hablar es escupir? Me refiero, obviamente, al dialecto gallego? Porque si es asi tenga claro que mi voto ira para las organizaciones que de verdad defienden la libertad linguistica como la FET! Queda dicho. Arriba España!

24 de febrero de 2008 15:22

************************
************************

Al payaso que ha escrito esto le digo que tenga respeto por la lengua y la cultura que hicieron posible el nacimiento de Castilla.Galicia es el origen de muchos reyes castellanos y su lengua fué "oficial" en tierras castellanas durante muchísimos años.Por esto , y mucho más , antes de menospreciar el IDIOMA GALLEGO , lávate la boca con sosa cáustica para limpiarte la mierda.

Xandre dijo...

Sr. Alberte, non se deixe intimidar pola propaganda dos inimigos do seu idioma, fan gala do bilingüismo e a prol da "libre escolla", mais na primeira oportunidade quitan as carautas para acosar a quen escolle libremente usar o seu idioma. Mesa por la "Libertad" Linguística/Galicia Bilingüe/Tan Gallego.../AGLI a mesma merda son, facciosos antigalegos con carauta de demócratas.
"Rehén de nacionalistas", dinlle algúns. Os mesmos que o queren chantaxear a cambio dun suposto voto para que en Galiza vostede non poida expresarse en galego.

Anónimo dijo...

http://chuza.org/historia/ameazan-con-retirarlle-o-voto-ao-pp-se-feijoo-non-escribe-o-seu-blog-en-castelan

Feijoo patriota galego :D

Anónimo dijo...

noraboa Señor Feijóo por escribir en galego

Anónimo dijo...

Sintase vostede orgulloso da súa escolla señor Feijoo. Moitos de nós miramos con recelo a estes novos impositores que en nome da libertad falsean o discurso para volver a impoñer con lume as súas ideas.

No se deje intimidar y siga adelante.

orgulloso galego dijo...

Nadie parece recoñecer aquí que o Decreto sobre Normalización Lingüística o aprobou a Xunta de Fraga e que nun Estado de Dereito a Lei debe ser respetada pola maioría.

GB é unha minoría, igual que AGIR, sentidiño, por favor.

breogain dijo...

Se o Partido popular de Galicia cede á chantaxe destes fanáticos de Galicia Bilingüe estades perdidos, se Feijoo quere escriber en galego no seu blogue está no seu dereito, faltaba máis, algún de vós estades vaticinando un futuro catastrófico e apocalíptico para os galegos e iso non é de recibo, pretenden facer un ghetto cós galegofalantes e iso é algo imperdonable.

o galego e mailo castelán poden coexistir en liberdade e deberia ser en igualdade de condicións, cousa que agora non acontece.

saúdos

Anónimo dijo...

Nunca llegue a pensar que diría esto, pero ahora comprendo porqué alguna gente nos acusa de eliminar en gallego.
Comprendo porqué está sociedad está crispada, porque mucha de esa crispación la generan compañeros de nuestra organización, como los que ahora te amenazan.
Creo que hai que tratar muy seriamente estos asuntos allí donde corresponda, porque la verdad, me estoy que quedando asombrada de que compañeros nuestros puedan estar diciendo estas cosas.
Muchos ánimos y a ganar. Y despues de la victoria tendremos que desembarazarnos de esta gentuza, es lo que toca por rigor y onestidad.

Anónimo dijo...

Parabéns Sr. Feijóo pola sua coragem. E nomeadamente perante um panorama tam difícil e inesperado. Acredite, a sua valentia será sem dúvida recompensada. Longa vida ao galego e longa vida, também, ao castelhano!

Anónimo dijo...

Creo que en estas elecciones va a ganar el PP ya que ZP se va a caer con todo el equipo.

VIVA GALICIA, VIVA EL PP!!!!!!

Jmanrique2 dijo...

Feijoo:

Gracias por ser un de poucos no PPdG que emprega o galego para algo máis que fins cerimoniais. Sinto moito que teña que aturar as irrazoables presións das que se libran os seus compañeiros que empregan predominante ou exclusivamente o castelán.

Se cadra algún día poida incorporar un traductor automático ao seu blog, como o que hai na páxina web de La Voz de Galicia para trocar linguas.

Sinceiramente lle desexo moito éxito na súa carreira política.

Un atento saúdo desde a Terrachá,