miércoles, 20 de febrero de 2008

www.ppdegalicia.com

Teño o pracer de anunciarvos que dende mañá xoves o Partido Popular de Galicia terá unha nova web. Estamos na rede máis fortes que nunca e por iso anímovos a participar en todos os contidos que incorporamos. A páxina que estreamos é por riba de todo PARTICIPATIVA. Estamos presentes en tódalas redes sociais importantes polo que, unha vez máis, levamos a dianteira en Galicia. Agardo os vosos comentarios e as vosas visitas.

50 comentarios:

Anónimo dijo...

Ánimo presidente!
Xa sabe vostede que as persoas intelixentes deixánse aconsellar ben e xa vexo que co tema internet o está a facer. Noraboa

Belen dijo...

Quiero tener la oportunidad de leer esta página en "Castellano". Discrepo de quien le esta aconsejando por no poner esta pagina Bilingüe, tal como estan las cosas últimamente. Suerte, pero mojense o mi voto sera de "castigo". Me consta que muchos pensamos así. 20-F- Teatro Garcia Barbon Vigo. A que esperan

Anónimo dijo...

Feijoo, que no te enteras!, que en la charla de ayer en Vigo no pedíamos el 50% en cada lengua sino que cada uno elija la que le venga en gana.Esta mañana en onda cero ha mezclado todo: los incidentes de Coruña, el ataque al bus de Galicia Bilingüe y la charla de ayer de Vigo.¿Puede alguien explicar a este señor las diferencias? ATENCION que son un montón de votos.

Anónimo dijo...

En estos momentos estoy pensando en votar o no. Si estuviera en Madrid mi voto sería al PP. Sin embargo aquí viendo que usted suele expresarse únicamente en gallego, no se que hacer. Se lo digo porque soy castellanohablante. Traduzca este blog, gracias, soy tan gallego como los gallegohablantes y estoy harto de que los prebostes de esta comunidad me discriminen.

Iciar dijo...

Espero que tenga mucha suerte el próximo día 09. Yo le votaria, pero me cuesta mucho entender su pagina Web, por eso creo que votare a otro partido donde pueda leer su programa electoral, en la lengua oficial de España. Desgraciadamente tenemos muy pocos aqui. Gracias por darme esta oportunidad y saludos desde Vigo.

Anónimo dijo...

Ayer agresión a una compañera de Galicia Bilingüe y el autobús pintado. En ningún medio nacional se hicieron eco de los i9ncidentes de Vigo.La pregunta es inevitable ¿a quienes beneficia silenciarnos? En tiempos revueltos sr. Feijoo ¡hay que mojarse!.Cada uno que elija sus compañeros de viaje pero déjese de ambigüedades por favor.

Anónimo dijo...

D. alberto como habitante de la C.A de Galicia me gustaria poder oirle que defiende los planteamientos de la asociacion GaliciaBilingüe, puede ser que pedimos cosas que actualmente no estan recogidas en nuestro ordenamiento jurídico pero tampoco estaban el aborto y se legislo hacia su inclusión en su despenalización de los 3 supuestos y si intentan abrir una ley de plazos por que no legislar lo que pretende una parte mayoritaria de la sociedad, tampoco esta en nuestro ordenamiento legislativo la eutanasia porque no la decision de escolarizar a nuestros hijos en el idioma de sus padres. Un saludo

Anónimo dijo...

Quiero tener la oportunidad de leer esta página en "Español" (¡Coño!, que a algunos parece que les da vergüenza pronunciar esa palabra). Discrepo de quien le esta aconsejando por no poner esta página bilingüe, tal como están las cosas últimamente. Suerte, pero mójense o mi voto sera de "castigo". Se supone que representa vd. a un partido NACIONAL; apliquen postulados nacionales. Me consta que muchos pensamos así. 20-F- Teatro Garcia Barbon Vigo. A que esperan

Anónimo dijo...

Espero comprobar que la próxima vez que entre en su blog tendré la posibilidad de elegir entre gallego o castellano. Sea coherente con lo que defiende el señor Rajoy. Desde luego, si su política lingüística es así de tibia, no cuente con mi voto (y presumo que tampoco con muchos de los 50000 ciudadanos que hemos firmado el manifiesto de Galicia Bilingüe).

Atentamente

Castelao é meu (asociado a Galicia Bilingüe)

Anónimo dijo...

Señor Feijoo: El Partido Popular va dicéndo a cada cual lo que cada cual quiere oir. Son poco fiables en todo. Son contradictorios en todo.No se puede usar la lucha anti E.T.A. como arma política sin perjudicar a España y al tiempo decir que son más españoles que nadie. No se pueden bajar impuestos y al tiempo hacer guarderías gratis, subir las pensiones, y por lo que a mi me toca: No se puede ir proclamando la LIBERTAD para educar en castellano en un sitio con la OBLIGACIÓN de aprender gallego en otro.
Por estas cosas, Señor Feijoo mi voto no será para ustedes.REALISTIC

Anónimo dijo...

marga,soy una madre que sale a la calle a recoger firmas para GB,me han insultado,me han escupido y me ha pintado la fachada del edificio donde vivo en Vigo.Solo defiendo algo tan evidente que la utilizacion de las dos lenguas que conviven en galicia, con una gran sonrisa,dignidad y dandole las gracias a la gente que me firma, nuestras unicas armas Sr.Feijo son un boligrafo y na hoja de recogida de firmas.Aclarese no se lie mas,mojese y preguntele a sus compañeros de partido lo que paso el 20f en vigo, nosotros no tenemos escoltas pero si tenemos mucha dignidad y un gran amor por galicia y nuestra lengua pero dentro de un orden puesto que tambien me siento muy española.Si galicia es bilingúe¿NO CRE QUE DEBERIA ESTAR SU PAGINA TAMBIEN EN ESPAÑOL? Reconocer los herrores y rectificar a tiempo es de sabios.

Anónimo dijo...

No me parece seria la postura del PP con relación a la imposición del gallego en la enseñanza.
Modernícense, dejen de mirar hacia atrás y miren hacia adelante.
Hay muchos países con lenguas regionales donde se respetan y protegen pero no se le imponen a nadie.
No tienen ustedes ninguna capacidad de análisis: en Cataluña sustituyeron a Vidal-Quadras (uno de los pocos valientes que se ha atrevido a decir lo que casi todos pensamos)y desde entonces han perdido cada vez más votos. Aquí les va a pasar lo mismo.
¿Son ustedes nacionalistas y están jugando al despiste? ¿No leen y aprenden de los sistemas educativos de tantos países como hay en Europa con lenguas regionales?.
Yo no soy capaz de entenderles y estoy llegando a la conclusión de que ni ustedes entienden lo que hacen, simplemente van por el mundo desorientados y sin rumbo.... ¡una pena!

Anónimo dijo...

Como están ustedes tan contentos con la política lingüística que decidieron por CONSENSO, le recomiendo que se lea algún libro de texto de gallego de ESO o bachillerato, porque se va a encontrar de todo menos lengua gallega y adoctrinamiento político nacionalista de lo que más.
El nacionalismo está de moda en España y ustedes están de lo más FASHION VICTIM ...... no hay más que ver la página, ni una palabra en castellano ¿se la paga Anxo Quintana?

Anónimo dijo...

Parabéns pola páxina Sr. Feijoo ,pois mire eu sempre votei PP pero deixarei de votalo se vostede pon esta páxina en ESPAÑOL.
Un saúdo
Marta

Anónimo dijo...

Doña Marta dice que no le votará en las gallegas si publica su blog en español.
Somos muchos los que no le votaremos si no lo pone en epsñol.
Es posible que lo más inteligente sea que se pueda elegir con hacer click en una u otra pestaña.
Pide usted el voto de ciudadanos gallegos que hablan en epañol y en gallego. SI NO HAY ELECCION HAY IMPOSICION.
Se acabaron los tiempos de las medias verdades y si no espero que el partido de Rosa Diez se presente a las gallegas.

Anónimo dijo...

Estou dacordo con Marta.A min e a moitos coma eu nunca nos enseñaron a nosa lingua nin a nosa cultura.Xa vai sendo hora de poñer ORDEN no tema lingüístico.Eu non estou en contra do castelán pero a preferencia ten que tela a lingua nai.Si non se axuda a plena integración do galego pódelle pasar coma o latín.O P.P.de Galicia ten que ser , en primeiro lugar GALEGO e non unha sucursal de Madrid.Señor Feijóo , hay moito voto indeciso por culpa da lingua.

dixital2 dijo...

Menos colgarvos medallas, que ate hai pouco tiñades o web morto do PPdeG de risa. E se realmente quixerades usar a Internet para o que pode servir á Democracia, usaríadela para consultar aos cidadáns os temas clave do país e facer o que eles ordeen. A política é demasiado importante para deixala en mans dos políticos: a xente é a única que pode tomar -en conxunto- decisións non interesadas e intelixentes.

Anónimo dijo...

Sr. Feijo ya no se como explicarle que GALICIA es BILINGÚE,que no lo tiene clarito, ponga su pagina tambien en ESPAÑOL, que no pedimos el 50% en cada lengua sino que cada uno pueda elejir la educacion que reciben nuestros hijos y la forma de expresarnos en nuestros trabajos,me gustaria muchisimo que nos acompañara el proximo sabado en nuestra habitual recogida de firmas en Vigo(seria fantastico para que recuperara los votos que se le estan escapando por su empeño en vivir de espaldas a la mayoria de los gallegos)Montero Rios las 5 vera como son las cosas a pie de calle con papel y boli

Anónimo dijo...

os meus parabens senhor Feijoo, não se deixe acosar pelos "fedeguicos" da extrema direita. O PP sempre ganhou cando foi "galego coma tí"
Vivamos como galegos

Xúlio dijo...

Errores em castelám escreve-se sem H e elegir com G.
Há que cuidar mais o castelám.

Parabéns pola escolha lingüística senhor Feijoo.

Anónimo dijo...

Supoño que as persoas (ou persoa) que agora tanto chaman ó bilingüísmo, tamén fixeron o propio nos blogs e webs do PP de Galicia que só se poden ler en castelán, ¿non?

Por se se lles olvidou, deixo aquí unhas poucas:

http://www.juanjuncal.es
http://www.ppdesantiago.com/
http://www.antonioerias.com/
http://www.pp.es/anapastor/blog.asp

Ah, e pídolles perdón por escribi-la mensaxe esta en galego. Espero que non lles doa moito a vista!!

Anónimo dijo...

En Galicia no somos paletos.
En Vascongadas su pagina Web esta en Castellano, en Cataluña tambien y aqui en paleto solo. Mal vamos cuando en Galicia (BNG-PP-PSOE)Tienen sus Webs exclusivamente en Gallego.
Pero hombre, si hasta el PNV y ERC ponen sus Web en Castellano. Despida a "la persona inteligente" que le aconsejo con el tema de internet. Siempre he votado al PP, esta vez toca UPyD.

Anónimo dijo...

Parabéns Senhor Feijoo polo seu blogue e pola língua escolhida. Vostede já sabe qual é a importáncia da nossa língua no mundo (seguro que na sua viagem ao Brasil (uma das grandes super-potencias do século XXI e já hoje 6ª economia mundial) teve oportunidade de comprová-lo). Nom faga caso dos radicais ignorantes e fanáticos anti-galegos. Sabe que muitos votantes do PP (a maioria eu diria) somos galegofalantes.

Anónimo dijo...

Vivamos como galegos!

Os de Falacia Bilingue sodes uns mentireiros. Non queredes o 50% en galego. Queredes a destrucción da nosa lingua e cultura!

Sodes a ruina da nosa terra!

Anónimo dijo...

O que non queira falar en Galego que non o faga.Pero o que dexese destruir o Galego hay que pisalo coma as cucarachas.Galicia e o Galego e pra os que "se sinten Galegos"ainda que non sexan nados en Galicia.

Xandre dijo...

Sr. Alberte, non se deixe intimidar pola propaganda dos inimigos do seu idioma, fan gala do bilingüismo e a prol da "libre escolla", mais na primeira oportunidade quitan as carautas para acosar a quen escolle libremente usar o seu idioma. Mesa por la "Libertad" Linguística/Galicia Bilingüe/Tan Gallego.../AGLI a mesma merda son, facciosos antigalegos con carauta de demócratas.
"Rehén de nacionalistas", dinlle algúns. Os mesmos que o queren chantaxear a cambio dun suposto voto para que en Galiza vostede non poida expresarse en galego.

pimentinho dijo...

Señor Feijoo, por que los alcaldes de su partido firman Convenios con el chiringuito de Quin de Alarico (Consorcio por la Igualdad y Bienestar) para montar "Gulaescolas" en sus municipios, no se da cuenta que son centros de adoctrinamiento politico controlados por el BNG, ahi esta la factoría de esclavos para el nacionalismo.

agustín dijo...

por favor, señor Feijoo, que esto no es cataluña, ponga el blog en castellano como es debido o haré campaña para que toda mi familia y conocidos dejen de votarle...

un respeto por la nación que nos une

Suso dijo...

"Los buenos y generosos
nuestra voz entienden,
y con arrobo atienden
nuestro ronco sonido,
pero sólo los ignorantes,
los fieros y duros,
imbéciles y oscuros
no nos entienden, no."

Y lo cito en castellano para que me entienda todo EL MUNDO, mintiendes?!?

http://www.elmundo.es/papel/2007/08/20/espana/2180997.html

Anónimo dijo...

Fixese vostede señor feijo quen pode ter no seu barco, xente intransixente e sectaria como agustín. Teña coidado señor Feijoo, porque estas persoas poden rematar tentando un novo golpe de estado para impoñer as súas ideas, como xa fixeron no pasado.
Saúdos e moitos ánimos. Estes cobardes non gañarán.

Anónimo dijo...

A ver se Núñez Feijoo sigue coa páxina só en galego e de paso perde unhos cantos votos.

Galego en galego dijo...

Isto é unha auténtica campaña organizada de chantaxe. Sr. Feijoo, non ceda ante as presións dos intransixentes como xa foi cedendo a cúpula do seu partido durante anos, de xeito que xa custa saber onde remata o PP e onde comeza o fanatismo da ultradereita fascista española.

Antonio dijo...

O Sr. Feijoo sabe ben que os éxitos do PPdeG sempre viñeron da mao da súa liña galeguista. Se agora o seu partido se escora á dereita máis rancia e españolista, moitos teremos que cambiar de partido. Saúdos.

Anónimo dijo...

Xa a tes clara Feijoo, vaia votantes intolerantes que tes.

Estaba moi claro que quen sementa vento recolle tempestades. Iso é o que estades a facer có idioma galego. Agora como dí o refrán que cada pao aguante a sua vela hy....

Anónimo dijo...

Sr. Feijoo tómeo con calma e non faga caso, o seu blog está na lingua que ten que estar, non sei se terá tempo de ler todo o que aquí lle escribimos, se non o ten é unha pena, porque haille algúns comentarios que non lle teñen desperdicio,sonlle da ideoloxía maís reaccionaria que pode haber, algúns ameázano con non votalo se non pon páxina en Español porque disque está en "Paleto" eu descoñezo ese idioma ,se alguén me pode informar estarialle moi agradecido.
Ben o dito nin caso,moitos saúdos.
En Galiza en galego sen prexuizo de aprender cantas linguas mellor, dígollo eu que o sei ben.
Pedro de A Gudiña

Anónimo dijo...

Dicídelo por que o castelán está en perigo de extinción non? Ou o que pasa é que non sabedes falar galego?

O QUE SODES É UNS AVERGOÑADOS

Porque vosos pais e avós falan galego, pero claro, o galego é de paletos, ogallá nacera en Madrid ou en Valladolid para falar un castelán cun acento ben marcado e con leísmos e laísmos varios.

En fin, dádesme entre pena e asco, viva a cultura única!!!

A ver se dentro duns anos podemos falar todos in inglish, comer no McDonald's enb vestir Levi's.

AVERGOÑADOS; iso é o que sodes, como si o castelán correse perigo de non aprenderse. Mirádevos o tema de AUTOODIO, en calquera libro de galego (sí esa língua de pobres).

Un saúdo en galego.

Anónimo dijo...

papa pitufo dice:A todos los que animáis al Sr. Feijoo de que en su blog sólo escriba en Gallego os diré creo que confundís el tocino con la velocidad, la gente perteneciente a la asociación Galicía Bilingüe y yo pedímos la igualdad de las dos lenguas oficiales en España, me gustaría que leyerais el manifiesto y antes de descalificar a la gente que usa el castellano pensar no en vuestro ombligo sino que todos habitamos en esta parte de España y que vuestros derecho acaban donde empiezan los nuestros y que ni los gallego hablantes ni los castellano hablantes están unos por encima de los otros sino que las dos lenguas estan en el mismo0 plano de uso y utilización y la líbertad del individuo a utilizarlo donde quiera y cuando quiera siempre respetando los derechos de los demás. El Sr. Feijoo es un representante de un partido político que se supone defiende la líbertad para utilizar el idioma que se quiera pero cuando utiliza un canal del PP debería utilizar en principio los dos idiomas. UN SALUDO.

Anónimo dijo...

Vencimos y venceremos!

http://fr.youtube.com/watch?v=E_NJoj6NK70

Anónimo dijo...

¡ Lo nunca visto !
Hasta los del bloque se dedican ahora a escribir en este blog, reivindicando "o galego", bajo amenaza de no votar al Feijoó en caso contrario.
Lógicamente, en su cabeza (bloque) no cabe el concepto de libertad para escoger; que es lo que piden la mayoría de los que quieren la página con ambas opciones.
Aquí, como en la Xunta, tiene que ser en galego "por decreto".
Lo curioso es que mas de uno quiere la página en galego, pero ¡ lo pide en portugués !.
Dende logo.........

Anónimo dijo...

Sr.Feijoo: Magoame isto que está pasando coa cuestion linguistica en Galicia. A min inda me doen os paus que levei na escola por escaparseme algunha verba en galego, e cando tiven que salír polo mundo adiante (Canada) comprendín que a lingua propia e o mais fermoso que temos.
Se admirei a Fraga e porque chegou aqui e falaba coma nos. El tamen viña da aldea e estaba orgulloso deso. Tamen Cuiña, que en gloria este. Xa non tiña moitas dudas, pero ahora votarei seguro o pp.

Anónimo dijo...

Soy funcionario del Estado y vivo actualmente en Galicia. No comprendo como no puedo leer esta pagina en Castellano. Pero tan dificil es de traducir. Tal parece que estuviese en Otro Pais. Mañana solicitare dietas internancionales a ver si cuela. (Ojo no pido, que borren la de gallego.)

Anónimo dijo...

A miña noraboa ó Sr. Alberte Núñez Feijó pola utlización dunha das modalidades lingüísticas de España... ¡a lingua galega! -así está plasmado na Constitución Española-.

Ánimo e non se deixe levar polas intransixencias dalgúns.

Anónimo dijo...

Sr.Feijoo escríbolle desde un lugar no que o PP sempre tivo maioria tan de novos coma de vellos, pero a día de hoxe hai moita xente que está verdadeiramente indignada, non entenden que lles digan que lingua que falan e desde sempre falaron os seus antepasados é unha lingua de paletos ou máis concretamente o que falan é "paleto", pero o que máis os indigna é que vostede publicamente non se desmarque dos que iso afirman. Moita xente dí que se a súa lingua é o "paleto" os eus votos tamén serán paletos polo tanto se vostede se pon do lado dos que fan afirmación anterior non querera votos paletos ,así que llos darán a outro partido que os aprecie no que valen, e que se quede vostede cos votos "ye-yé" a ver como lle vai. Isto que lle escribo parece unha chocallada pero asegúrolle que non o é,élle real. Eu que sempre fun unha muller do PP, intento razoarlles pero nin me oen, a xente tenlle a súa dignidade e cando lle xogan con ela reponse.Polo que a min respecta xa cumprin queda vostede informado, estarei atenta ao próximo debate desexando escoitar a súa posición clara e concisa, asegúrolle que non vou ser a única.
Moita sorte.
Milagros de Toques

Anónimo dijo...

O que hai que oir, galegos que se avergonzan de falar galego?¿?¿?¿pois vádevos de Galicia, aquí non hai sitio para paletos....cada vez teño máis claras as ideas do PP, así vades....

Anónimo dijo...

Que lle pregunten ao Señor Rajoy si algunha vez falou en Galego.Ao mellor non o sabe falar e por iso quer potenciar o inglés.!!Menudo representante de Galicia!!

Anónimo dijo...

La web de Hillary Clinton alberga una ventana que reza "Página bilingüe". En la de Barack Obama el rótulo es más explícito: "En español".

En Galicia PSOE - PP - Y - NAZIS - solo en Gallego, no es que seamos "paletos", es que la clase politica nos trata como a "paletos". (Recuerdo que PNV y ERC la tienen tambien en Castellano).

Seguro que no tengo razón claro.

Anónimo dijo...

Bos días Sr. Feijoo sinto comunicarlle que agora mesmiño saio da casa para ir votar comigo vai meu pai e miña nai, unha tía solteira e meu irmán pequeno todos eles ex-votantes do PP , esta vez o sue voto non é para o PP e dubido que volva ser se non cambiam vostedes de discurso lingüístico. Saúdos de 5 "paletos" e a moita honra.

Anónimo dijo...

Bos días Sr. Feijoo sinto comunicarlle que agora mesmiño saio da casa para ir votar comigo vai meu pai e miña nai, unha tía solteira e meu irmán pequeno todos eles ex-votantes do PP , esta vez o sue voto non é para o PP e dubido que volva ser se non cambiam vostedes de discurso lingüístico. Saúdos de 5 "paletos" e a moita honra.

Anónimo dijo...

Visto lo visto, y como el mensaje del PP me sigue pareciendo tan enredado como el del PSOE, mi voto se irá para UPyD, el único partido que se pronuncia con valentía acerca de la cuestión de nuestras libertades lingüísticas.

Es increíble que el PP no tenga su versión en español de esta página, aunque sea por respeto a los que viven en Galicia y proceden de otras comunidades autónomas, por no hablar de los gallegos que sencillamente están en todo su derecho de haber nacido hablando castellano y querer seguir con esta lengua para el resto de sus vidas.

¿Es un derecho, o no?

¿Los ciudadanos de Galicia podemos escoger una de las dos lenguas oficiales y que una de ellas no sea justamente el gallego?

¿O es que los que hablamos castellano somos ahora ciudadanos de segunda a los que no vale la pena dirigirse?

Creo que los políticos cometen un grave error al darle más importancia a una lengua que a los derechos ciudadanos y a la educación con calidad de los niños.

Puede ser que en Galicia nos estén negando esos derechos.

Pero como yo creo que debo tenerlos, paso mi voto y el de toda mi familia para UPyD.
Abajo todos estos partidos hipócritas que solo quieren el poder y los altos salarios.
En estas elecciones, con todo lo que está pasando ahora mismo, van a tener que sudar y ¡mucho! la camiseta.

dolsele dijo...

Sr. Feijoó:

En primer lugar espero que sus asesores informáticos sepan informarle de que todos los que aquí defienden el uso en la web de la lengua que yo mismo estoy usando, son la misma persona, o a lo sumo un par; Y confío también en su clarividencia política para darse cuenta de los métodos militares que determinados grupúsculos usan para hacer ruido y parecer más de los que son, gracias a ese anonimato y a esa capacidad multiplicativa de Internet.

Habría mucho que contestar sobre los falaces argumentos que algunos de ellos emplean (sobre los improperios, mejor ni hablar), pero no se trata de perder mi valioso tiempo.

Simplemente quiero llamar su atención, Señor Feijoó, al respecto de una cuestión capital: ¿dónde estaba esta gente, dónde este movimiento, dónde estas inquietudes victimistas del idioma que NO está desapareciendo de Galicia (y que para colmo tampoco es un tesoro nuestro), do estaba, digo, todas esta jauría entre 1975 y el 2005.

¿Había una dictadura que les obligaba a callarse?. No.

Yo se lo explicaré, Sr. Feijoó, aunque probablemente no haga falta: hay un oscuro movimiento que ha hecho que incluso su patrón, Fraga, sin moverse ni un ápice de su postura, que siempre se situó en el extremo derecho de la política española, parezca ahora por comparación (y así le tachan estos talibanes desvergonzada, calumniosa e irrespetuosamente) poco menos que un rojeras.

Un español orgulloso como yo siempre vomitaba al leer las pintadas de los independentistas que calificaban a los españoles de "colonos", pero la bazofia que escribe por aquí actúa peor que Mladic.

Mal le irá al PPdeG si estos conspiradorcillos-champiñones le consiguen llevar a usted a su huerto.