lunes, 2 de marzo de 2009

Grazas

Tras o día de onte, e logo de poñer os pes na terra de novo, diríxome aos seguidores do meu blog, a todos os galegos e a todas as galegas para dar as grazas.

A nosa victoria electoral abre a esperanza en Galicia e en moitos outros lugares de España. Por isto, poño o meu traballo e o meu sacrificio a disposición de Galicia, para saír da crise económica.

Todos votaron polo que vían mellor para a nosa comunicade, e por iso pídovos a todos que me acompañedes nun momento difícil e apaixonante. Neste escenario comprométome a traballar dende hoxe mesmo para rexenerar a vida política galega e mellorar o autogoberno, aínda que a miña principal prioridade, será gobernar para todos.

Estou convencido de que Galicia alcanzará as súas mellores cotas de igualdade e benestar se todos remamos conxuntamente. Se traballamos xuntos Galicia sairá adiante.

Nos vindeiros catro años, non buscarei outra cousa que estar á altura da sociedade que nos otorgou 39 escanos na Cámara Autonómica.

De novo, grazas

134 comentarios:

David Martinez Fernandez dijo...

Enhorabuena PRESIDENTE FEIJOO

Anónimo dijo...

Enhorabuena Alberto, por primera vez creo en la democracia y me pareces la persona idónea para llevar a cabo la labor de poner a Galicia en el mapa. Tu juventud y tu experiencia como gestor creo que pueden ayudarnos a superar esta crisis. Lo único que te pido es que hagas cumplir 100% el programa electoral y elimines de tus futuros colaboradores a personajillos que solo piensan en sí mismos y que lo único que han demostrado es que salen de la política con más de lo que tenían como pueden ser Jesús Perez Varela, Homero Pérez Quintana, ...
Un abrazo y enhorabuena

Anónimo dijo...

Chámome María Rey e quero manifestarlle a miña máis sinceira felicitación.
Espero que o “escarmento” que moitos, coma min, lle demos ao bipartito, serva para constituir un goberno de “ben” que leve a cabo o programa político proposto con humildade e compromiso e, sobre todo, con traballo e con feitos.
Non permita que, como á oposición, o poder se “lle suba á cabeza”.
Tería moitas propostas que propoñer, algunhas das cales coinciden co seu programa político e outras non, pero empezaría por “facer limpeza” na Xunta de Galicia, “limpeza de asistencias técnicas” abusivas e/ou innecesarias que, en non poucos casos, están ocupando unha mesa e unha cadeira que debería engrosar a Oferta Pública de Emprego á que todos e todas, moitos Licenciados e licenciadas mileuristas coma min, aspiramos a acceder “honradamente” adicando esforzos do noso escaso tempo libre (tras adicarnos a traballar mil horas mal pagadas na empresa privada e nos nosos fogares).
Sinto ledicia de pensar que as cousas poden mudar, e espero que así sexa, con humildade e traballo e limpando o “caciquismo” que o bipartito tanto criticou ao PP de D. Manuel Fraga e que acabou reinstalando.
Ánimo e esforzo e non deixar de pisar o chan que se pisa.
Moitas grazas por escoitar a voz do pobo, agora toca cumplila.
María Rey

Sonia dijo...

De novo moitas felicidades!
O feito de que renovara tan pronto mostra o interese que ten por loitar por e cos galegos, así como de facernos participes a todos destes cambios para mellor. Como vostede dí, é necesario que traballemos todos xuntos por unha Galicia mellor e por superar a actual crise económica, así como a situación na que nos deixou o bipartito.

Moitas esperanzas despositadas no cambio.

Un saúdo

Anónimo dijo...

Continuo siendo "anónimo" y solo dejo comentario para decir que: a)SUERTE! porque la necesitamos, la crisis es la que es.
b) Que me gustó el discurso de ayer, porque como a muchos nos gusta la moderación, el "saber estar"
c) Que si gobiernas para todos de verdad...sera por muchos años. Los "tibios" somos la mayoria, los extremos son el origen de todos los "males" del pp.
Lo dicho, MUCHA SUERTE! (que hay que buscarla....por cierto)

MARIETA dijo...

Confiamos en tí. Te lo demostramos ayer y con creces. Á nimo, que queda mucho trabajo para levantar lo que otros derribaron.
Saludiños,

Anónimo dijo...

Enhorabuena Alberto. Tendrás toda nuestra ayuda por que te la mereces y estoy segura de que harás mucho por Galicia en estos 4 años y en los próximos. Cuenta con mi apoyo

Berta dijo...

Alberto, ayer me emocioné como hacía tiempo no lo hacía. Y ahora al leerte tengo la piel de gallina.

Confiamos en ti. No nos defraudes.

Berta

Anónimo dijo...

Felicidades ¡¡¡¡

Benito dijo...

Felicidades, ahora que ya estamos en una nueva era espero y que lo realices mejor que estos últimos 4 años de despilfarros.

Anónimo dijo...

Gracias desde Cataluña por el esfuerzo realizado por el Partido Popular, en mi opinión además de ir realizando el programa prometido, creo ha surgido un nuevo y grave asunto de corrupción con la empresa a la que se le relaciona al anterior Presidente. En tiempos de José María Aznar se cedió a las presiones y se pasó página a asuntos muy graves de corrupción y ello ha llevado a estar en una situación que debe ser de una vez limpiada, por favor tienen la ocasión de empezar por Galicia y terminar sea quien sea con este cáncer.Un saludo y suerte.

axouxere dijo...

Sr. Feijóo, espero que en esta nueva etapa sea capaz de llevarnos hacia el bienestar en todos los sentidos y también decirle que gobierne para todos,los que no le han votado(como es mi caso)también.
Suerte y trabajo.

Anónimo dijo...

Despois desta victoria tan traballada e tan merecida son dos que penso que unha das actuacións prioritarias tera que ser en relación co "Reinado de Castrillo"; a saber o tan famoso chiringuito de adoctrinamento do BNG
(Consorcio eufemisticamente chamado por eles).De non se actuar neste senso quedará ahi arraigado e anclado como unha lacra ou cancer que pode facer moito dano co devenir do tempo.

Noraboa

Anónimo dijo...

Felicidades Sr. Feijóo. Teño postas en vde. a ilusión e esperanza que perdin hai uns anos na politica e politicos en xeral. Quero que observe e analice atentamente os erros que normalmente levan a un lider triunfante en tan só 4 anos a perder o apoio do pobo. Espero de vostede que non caiga neso e, que polo beneficio de todos, consiga gobernar co máximo acerto. Felicidades de novo e... a traballar con honestidade. Yes, you can!

José dijo...

El PP de Argamasilla de Calatrava (C. Real) y en su nombre el Presidente Local, de deseamos todo lo mejor en tu nueva andadura como Presidente de esa Comunidad.
Un abrazo.

DESDE MUROS dijo...

ENHORABUENA GALICIA ¡¡ - ENHORABUENA FEIJOO ¡¡
Pasó lo que podía pasar y pasó lo que muchos deseábamos: una mayoría absoluta del Partido Popular que viene a confirmar el deseo de la inmensa mayoría de los gallegos de contar con un gobierno que sea capaz de gobernar con sentidiño; muy lejos del hacer de toda esa panoplia de propagandistas. Al fin vamos a contar con un presidente que sabe donde pisa y que tiene y tendrá arreos suficientes para poner las cosas en su sitio para hacer de Galicia un país próspero en el que todos tengamos cabida.
Muchas felicidades y mucha suerte, Presidente Feijoo.

Anónimo dijo...

Felicidades Sr.Feijoo, espero que en estos 4 años, consiga mejorar la situación ecónomica de Galicia, que no es tarea facil; que nos preparé para ser una región más competitiva.
Ojala que en el tema educativo, cumpla con el bilinguismo, y si es posible reconduzca las galeescolas, que particularmente me dan pánico. Creo que los gallegos no queremos tener los mismos problemas que los vascos.
Suerte y mucho trabajo por delante

Gerardo Lozano Méndez dijo...

Mi más sincera enhorabuena. Como militante y como gallego, ayer ha sido para mi un gran día.
Un abrazo.

Anónimo dijo...

por fin temos un presidente, espero que vostede non caiga como caeron os Socialistas nos fallos de non deixar abrir un Tanatorio no noso concello tan necesario como e este servizo, no fallo de non querer que os medicos atendan o centro de saude...., o fallo que os levou a derrota en Tres Anos e Medio, os veciños do Concello de Mesia depositamos a confianza en vostede, haber se nos saca da lacra do Psoe que desde o concello e a Xunta intentaron e intentan deixarnos sen pan que levar a boca. Moitas grazas por escoitar a voz do pobo

Anónimo dijo...

ALBERTO, ánimo, que festa onte por certo.Saudos dende Caldas que xa é un pouco máis do PP.

Anónimo dijo...

Non se olvide dun tema que quedou un pouco apartado na campaña electoral, aínda que sí o vin no seu programa e nos anuncios electorais: a eliminación do Imposto de Sucesións, hai xa moitos anos que tiña que estar abolido, coma no resto das comunidades onde goberna o PP. E non espere ó último ano da lexislatura, faga a reforma XA e elimine este imposto tan inxusto dunha vez.

E outra cousa: non deixe morrer o galego.

Anónimo dijo...

gracias feijoo
soy simpatizante del pp de sarria y me alegro mucho por esta victoria y por la derrota del psoe y del bng. espero que lo hagas bien, muy bien sobre todo para darles en el trasero una patada de castigo, pues tenian los humos muy altos
saludos desde sarria

Anónimo dijo...

felicidades alberto
mediante este blog quero facerlle unha pregunta:
estiven lendo o programa electoral, e no apartado de vias e autovias non vin a construccion da segunda fase da carretera de sarria a becerrea,
como veciño de sarria, simpatizante do pp, usuario de tal carretera, pensa vostede terminala? e cando?

Anónimo dijo...

Felicidades Alberto sinceramente.

Ahora solo me queda decir que en ti confío, pues en cuatro años de gobierno de PSOE-BLOQUE, no han llegado para que tan solo uno de ellos se pusieran en contacto con el pueblo de PLACERES para pedir perdón por la aberración cometida en la creación de un ramal ferroviario atravesando un tren por la plaza.

Despues de una sentencia judicial ganada y que crea jurisprudecia, despues de haber pagado grandes cantidades de dinero los vecinos cada uno como ha podido, no ha habido un solo político en todo este tiempo que haya venido a dar la cara.

Criticaron al PP por poner el tren pero PSOE Y BLOQUE no se han dignado a venir a pedir perdon por habernos dejado tirados, solos, apaleados, insultados.....y recuerdo a los que no lo sepan que la plaza es de Pontevedra, hemos defendido una plaza que Lores no ha querido defender.....

Alberto ahora en ti confio para que hagas ejecutar la sentencia de inmediato y tomar medidas cautelares mientras no se ejecute para evitar cualquier tipo de accidente.........

En Placeres esperamos alguna notificacion por tu parte....

Te saluda atentamente....una vecina de Placeres superdefraudada con todos y que ahora atisba una luz de esperanza en ti...

Carlos dijo...

!!Enhorabuena desde la vecina Asturias, Presidente Alberto!!

Has conseguido como te decía en otro comentario poner la primera piedra para recuperar el poder en España. Espero que no decepciones a los casi 800.000 gallegos (con el voto emigrante los rondará...) que te han votado.

Un saludo y suerte para estos 4 años!

Anónimo dijo...

DAVID SUAREZ

Noraboa Alberto, a verdade é que nos devolves a ilusión e as gañas de mirar para diante na vida. Temos moitas esperanzas depositadas en ti a gran maioria dos galego e a medida que pasa o tempo vexo mais claro que non nos vas a defraudar.
Pensa nunha cousa o teu efecto en galicia e moi parecido co de OBAMA nos EEUU e sin resultar pedante ti trasmiten moita mais claridade de xestión.
En definitiva os galegos estamos moi contentos e so recordarche a boa sorte que che trouxo cear en Monterrei(Ourense) polo que che agradeceremos que te acordes moito do noso concello tan fermoso que temos.

Moitas gracias Alberto.

Anónimo dijo...

¡¡ ENHORABUENA ¡¡¡

Aunque yo sentia que ibas a ganar, es el dia de hoy que no me lo creo, asi que me puedo imaginar como estaras tu .

Se que lo haras muy bien, si me permites un consejo, yo pondria a Raquel Arias como Vicepresidenta, especialmente contando que ha dejado la alcaldia de Sober.

SUERTE

Carlos López dijo...

procuro no hablar de politica delante de mis hijos y ayer me sorprendió mi hijo de once años cuando le pedi que me acompañara a votar y empezó a gritar ¡¡¡¡libertad libertad libertad...!!!!.le pregunté porque decia eso y apesar de que es un niño de brillantes notas me contesto porque" yo no quiero estudiar las matematicas en gallego"por eso ayer me alegre por Galicia y tambien por el ...mi mas sincera enhorabuena !!!!

Anónimo dijo...

É o teu momento. Non podes fallarte a ti mesmo nin ós electores. Lembra: Austeridade

SRICCA dijo...

¡¡Enhorabuena Señor!!. Aunque soy de Castilla y León he seguido con interés su campaña. Me alegro enormemente por su victoria. Rezo para que, poquito a poquito, en nuestro hermoso país comience una nueva era en la que la honestidad, la voluntad, el trabajo, la disciplina, el compromiso, la responsabilidad ... tengan más importancia que el poder, la fama y la ambición.
¡Que Dios le bendiga!. Un abrazo. SIRCCA

Anónimo dijo...

¿"Espantada" de Feixóo en "La Mañana" de la COPE ?

Germán López Bravo - Concejal del PP dijo...

Querido amigo y compañero Presidente Alberto Núñez Feijoó:

Deseo mostrarte mi más sincera felicitación y mi apoyo, por el éxito obtenido y tu elección como nuevo Presidente de la Xunta de Galicia. Felicita como no, a todo tu equipo. Es toda una satisfacción para todos nosotros, para todo el Partido Popular, comprobar como la recuperación del Gobierno gallego, es además el comienzo del retorno del PP, con Mariano Rajoy al frente, a las labores de gobierno en La Moncloa.
Se acabó el injusto "cordón sanitario" y el "todos contra el PP". También nos felicitamos por los resultados obtenidos aquí en el País Vasco, por Antonio Basagoiti, que nos permitirán decidir las nuevas políticas de ahora en adelante.
Repito, muchas felicidades y mucho ánimo, espero poderte saludar personalmente muy pronto. !! Viva Galicia !! - !! Viva el Partido Popular !!

Germán Lóez Bravo
Concejal del PP en el Ayuntamiento de Ondarroa (Vizcaya)

Por la LIBERTAD

Anónimo dijo...

Las gracias debemos dárselas nosotros a usted por haber sabido conectar con la sociedad gallega y encabezar esta maravillosa "rebelión cívica" que se vivió el Domingo que nos ha permitido librarnos de esta pesadilla nacional socialista que hemos vivido,gracias también en nombre de mis dos hijos que podrán educarse en libertad.
MI MAS SINCERA ENHORABUENA

Anónimo dijo...

Noraboa Alberto Núñez Feijóo.

Espero que sinta o triunfo como seu, pero tamén de toda Galicia.

Austeridade, vertebración, non imposición de nada a ninguén, nacionalidade e españolidade, calidade na xestión, lexislación para tod@s...

A verdade son moitas cousas englobadas en vostede.

Desexo que a sua vontade sexa seguir coa confianza da maioría dos/as galeg@s o tempo que considere necesario.

Un saudo e a traballar que Galicia o necesita.

O meu nome e Javier Enrique e estimo que fará as cousas coma mellor poda polos intereses desta terra.

Manolo dijo...

Viendo las reacciones de algunos tal parece que el PP nunca había ganado en Galicia y que se había subido en 10 escaños con respecto a los mejores resultados conseguidos.

No es para tanto. Te he votado exclusivamente para echar al gobierno nacionalsocialista y porque decías que ibas a derogar el decretazo del gallego y eliminar cargos inútiles.

No te olvides de hacerlo porque muchos te hemos votado exclusivamente como mal menor. Y lo ocurrido en el País Vasco para el PP ha sido un desastre. Habeis sacado menos de la mitad de los votos que Mayor Oreja en 2001.

Manolo. Orense

Anónimo dijo...

Enhorabuena Presidente. Ahora toca la dura labor de devolver a la normalidad estos 4 años perdidos, pero con trabajo e ilusión se puede hacer una magnífica labor.
Un saludo.

José María dijo...

Hola Alberto primero y antes de nada felicitarte, me pareces una persona sincera y te deseo lo mejor, se que lo vas hacer muy bien.
Yo vivo en Barcelona ciudad en la que he nacido, tengo una casa en Ourense y espero pronto estar destinado en A Coruña. Ojalá tenga la suerte un día de poder conocerte al igual que he conocido personalmente a Mariano Rajoy.
Un abrazo y ánimo

Populares de Vicálvaro dijo...

Desde Madrid hemos seguido con pasión la campaña electoral y vivido con gran alegría un triunfo que también sentimos como un poco nuestro.
Enhorabuena Alberto

Anónimo dijo...

Aunque he nacido fuera y nunca viví en Galicia, mi familia es gallega, es la lengua en la que aprendí a hablar y en la que siento y me siento en gran parte gallega.
He seguido tu trabajo al frente del PPdeG y la campaña como si estuviese participando directamente.
Y el domingo fui inmensamente feliz, muy orgullosa de mis raíces, al ver que el sentido común ganaba la batalla. El esfuerzo, la honestidas, el compromiso, el galleguismo (pero no el nacionalismo) han sido lo que los gallegos han valorado.
Así pues, soy feliz, doy mi enhorabuena a los gallegos y a su futuro presidente.
Y, además, has demostrado por qué estoy en el PP y que hay otras formas de ver y hacer las cosas.
Gracias
(T. Ricoy)

Anónimo dijo...

Noraboa, Presidente; quén te coñece, confía en ti. Agora láiome de terche dado tanto a vara en ves de facerlle caso ó teu tio Alfonso (o de Fenosa) quen sempre decíame que ti eras "xente de ben". Si algunha vez ves a Málaga, chámame; eiquí tés a túa casa, que é a miña. Pódesme localizar en Radioloxía do "Carlos Haya". Unha forte e incondicional aperta. Pepe Prego Cabeza

Anónimo dijo...

ENHORABUENA A USYED Y A TODOS NOSOTROS QUE REPRESENTAMOS LA SOCIEDAD GALLEGA . EMPEZAMOS.
DE PARTE DE PABLO MARIÑO ARIAS DE NARON.

Anónimo dijo...

ENHORABUENA ALBERTO A TI Y A TODOS NOSOTROS QUE JUNTOS REPRESENTAMOS A UNA SOCIEDAD GALLEGA QUE OPTO POR EL CAMBIO , Y POR LO TANTO LO MAS ACERTADO.DE PARTE DE PABLO MARIÑO ARIAS DE NARON.

heinkel dijo...

ENHORABUENA ALBERTO , ENTRE TODOS CON UN GOBIERNO EJEMPLAR HAREMOS DE GALICIA UN PUEBLO MAS DIGNO ,DE PABLO MARIÑO ARIAS DE NARON.

Elena dijo...

Noraboa Alberto Núñez Feijóo, estou moi contenta de que o PP gañara as eleccións a Xunta de Galicia, iso e un aliciente para todos nos.
Espero que cumpras todo a que prometiches, seguro que asi será.
Un bico e moita sorte.

Javier Pérez dijo...

Le veo sincero y quiero hacerle una propuesta. Trabajo en una empresa del mundo de automoción. Le ofrecemos nuestros servicios gratuitamente para ayudarle a planear la estrategia para vender el coche de 400.000 euros que no es tarea nada fácil.
Un cordial saludo,

Javier Pérez

Anónimo dijo...

Querialle dar a enhoraboa polo resultado destas eleccións. Por fin puiden dormir unha noite tranquila, sabendo que o meu desexo se fixo realidade: Feijóo PRESIDENTE.
Son de Carnota, un pobo que tivo que sufrir durante oito anos o goberno, ou mellor dito, o mal goberno, do bipartito. Aqui conseguimos sacarnolos de enriba nestas eleccións,e agora tamen na Xunta de Galicia.
Espero, bueno, sei, que por fin temos alguen que realmente mire por nos, e que nos vai sacar desta situación tan dramática na que nos puxeron estes innombrabes.Chegamos a un punto no que nin sequera temos onde ir gañar un soldo, non xa porque non fixeran nada, senon porque nos quixeron sacar incluso as poucas oportunidades que viñan para a nosa comarca, coma eran as ampliacións que non permitiron facer das piscifactorias. No seu lugar fixéronse hectareas con millo, coles,castiñeiros.... en fin, sen comentarios.Será que querían volver os tempos de antes.
Moitas gracias.
Por fin CHEGOU O CAMBIO.

Caminando dijo...

LEIDO EN LA PRENSA:

El consejero que remodeló su casa sin licencia, posible sucesor de Touriño.

Para José Blanco el futuro del PSOE gallego puede pasar por otro Pachi. El hasta ahora consejero de Medio Ambiente de la Xunta, Manuel Vázquez, es el principal candidato para suceder a Touriño.

Claro, lo de villaPSOE produce "complicidades", o es que, ¿No era Medio Ambiente quien debía paralizar la casa de Pepiño en Arousa?

Anónimo dijo...

Noraboa Presidente,fai un ano cando nos coñecimos quedei convencida en que serías o presidente de todos e todas os galegos en breve, non me equivoquei. Non nos defraudes e goberna desde a rúa e non desde as superalfombras de SAn Caetano e Monte Pío, faite querer a xente demostramocho así que chegou a túa hora, empezamos? Coido que iso é fundamental que a xente te vexa accesible e traballador, pero cercano é o básico en política.

Unha aperta desde Bos Aires.

César M. Fernández Gil dijo...

Noraboa señor feijoo!!!!
Visite o meu blog sobre politica e pensamento: http://pensamentoeconcienciacritica.blogspot.com/ Grazas e un saúdo.

Anónimo dijo...

Alberto: Soy una madrileña, enamorada de Galicia. En la última semana de campaña tuve oportunidad de escuchar un par de entrevistas tuyas (una de ellas en El Gato al Agua de Intereconomía el viernes de cierre de campaña) y me sorprendí por tu cercanía y honestidad.
MIL GRACIAS a ti por devolvernos la ilusión a quienes estamos desencantados de tanto político cainita y tanto aprovechado de la vida pública. Me pareces alguien sincero, honesto, dialogante, nada demagógico y, sobre todo, muy capaz de realizar la tarea que te han encomendado los votantes.
Enhorabuena a los gallegos por su excelente elección y MUCHA SUERTE EN TU TAREA. Desde Madrid te deseamos lo mejor... y vemos tu ejemplo como una esperanza en que la clase política de este país empiece a cambiar...

Otro Alberto dijo...

Hola Albero, felicidades para los dos, no tengo el gusto de conocerte personalmente, pero esto que te voy a escribir es de forma desinteresada y pensando en que no caigas en los errores de tus antecesores. Y que así espero que sea.

Es posible que tu conozcas a mucha gente de Orense y eso lo doy por hecho, es por esto que te quiero escribir ya que me gustaría que fuera un gobierno para bien en mucho tiempo y lo que te pongo ahora es lo que creo que no debes de hacer, bueno esto es un poco pretencioso por mi parte, pero repito lo escrito, es totalmente desinteresado.

Procura que no tengas en puestos relevantes a gente que estuvieron antes en ellos como, Isidro Cavero, Mercedes Galego, Felipe Ferreiro , ¿Dónde estaban estos linces cuando estabais en la oposición? ¿Cuándo defendían al PP en algún medio de comunicación?

Solo se veían y poco cuando estaban con algún cargo y para eso de forma distante como suelen hacer estos politiquillos que solo te conocen los 15 días de campaña. No se dan cuenta que estos si no fuera por los votamos como llegarían a ese cargo que no merecen. Serian aún menos de lo que la gente piensa. Donde estaban después de las elecciones generales y eso que no hace tanto tiempo que fueron, …se esfumaron, parece como si les produjera sarpullido que se les relacionara con el PP. Penoso, ¿ no crees?

Existe una persona que fue a tertulias y que si lucho y me extraño mucho que no fuera en las listas que se llama Miguel Abad Vila, es joven culto y sereno, este si que es una persona de bien, para y por el PP.

Pero amigo Alberto, tu de esto sabes mucho más que yo, mira con lupa a los que nombres ya que trepas oportunistas, los tenemos a montones.

Felicidades y no dejes caer en saco roto esta oportunidad de oro que te brindan tus paisanos.

Un abrazo.

Anónimo dijo...

Mis más sinceras felicitaciones. ¿Cuando empezamos? Por ejemplo,la mitad del discurso de investidura en castellano?
Por cierto, te hemos echado en falta esta mañana.

Nota. Ya has ganado, sobran el moderador y los pelotas

Anónimo dijo...

Os meus parabens Alberto.

Son un votante do PP e gustaríame pedirche un pouco de adicación o sector primario, en especial o vacun de leite, falan vostedes do Plan
Estratéxico do Sector Lácteo 2009-2014 no seu programa, un plan que contempla a mellora da competitividade e o marketing estratéxico para o produto “Leite de Galicia".

O que necesitamos os gandeiros e que os prezos base suban ano a ano como suben todos os productor e servicios que as empresas poñen a disposición dos consumidores.

Moitas Gracias

Loly dijo...

Enhorabuena Sr. Presidente!
Desde el PP de Melide queremos felicitarte porque sí que supiste ser ``cercano´´,supiste llegar a tod@s los galleg@s y supiste transmitir tu humildad.
Sabes que aquí tienes un equipo dispuesto a trabajar para que todo salga bien (estamos seguros que así será)en esta ardua tarea.

Enhorabuena Sr. Presidente!

Loly concejal PP Melide.

gamela dijo...

Enhorabuena por el EXITO ELECTORAL.
Ahora viene lo difícil: Gobernar y dar trigo. Tengo que decirte que es la primera vez en mi vida que me acerco a un Blog del PP... espero que no sea la última.

Sinceiramente a noite electoral pensei que me daba un mal cando te escoitei falar de CONVOCAR A TODAS AS FORZAS POLÍTICAS E SOCIAIS para Gobernar Galicia e sacala da crise coa axuda de TODOS.

Pensei que de verdade tiñamos diante un home coa valentía suficiente para deixar a Partitocracia de lado e XUNTAR ÓS GALEGOS E GALEGAS nun proxecto de futuro...

Mais o día seguinte de escoitar as túas verbas... escoitei ó director da túa campaña na TVG desmentindo calquera interpretación relativa a un Goberno de Concentración...?

Alberto, se foras quen de atreverte a nomear Conselleiros e Conselleiras ÓS MELLORES e máis dotados por experiencia e traballo realizado Galicia sería coma un FARO NA POLÍTICA ESPAÑOLA.

Sei que é pedirche moito pero non son ningún tolo, coma exemplo bastaría ofrecerlle unha Secretaría Xeral da Igualdade e do Benestar ó mesmo Anxo Quintana (ou a quen de verdade estivo estes anos traballando a pé de obra esta área fundamental para os nosos maiores e ós dependentes valorados que aínda non cobraron un can!)

Imaxinas o que suporía tal OFERTA DE GOBERNO? Un verdadeiro terremoto político.

Estou pensando neses 27.813 VOTOS EN BRANCO... esa cuarta forza política DESENCANTADA das políticas MIOPES de Partido.

Devolverías a ilusión a moitos miles de galegos e galegas, e aproveitarías a túa xuventude para levar adiante un proxecto ILUSIONANTE que unise de novo a tódolos galegos evitando as guerras civís (enfrontamentos cidadáns estériles) que poderían retrasar a saída cara adiante desta Terra.

E por último unha cousa que non debes esquecer é ós miles e miles de galegos e galegas que saíron ás rúas durante estes anos a berrar: Goberne quen Goberne Galiza NON se vende! Esta rede ten boas intencións para acadar un FUTURO SUSTENTABLE e é de xustiza restañar as feridas provocadas polo silencio do bipartito.

O Courel tamén existe...
http://quin.tv/video/146-o-courel-existe

aínda estamos a tempo de salvar un Parque Natural que poderíase converter con moi pouco investimento na xoia da Galicia do Interior...

Saúde e Sorte para facer as cousas como tódolos galegos e galegas queremos que se fagan: BEN E SEN LIORTAS ESTÉRILES.

Nota: sería bo cambiar de blog ou implementar uns foros cómodos para falar de hoxe en diante co PRESIDENTE DE TÓDOLOS GALEGOS!

requinta dijo...

Que orgullosa me siento de ser Gallega!!!! Estamos vivos eso se ha visto, que sepan que no vamos como borreguitos, ni que todo "depende" , ni nos encogemos de hombros sin más. Mil gracias a todos.

EL GARRULO dijo...

Imagino que ese Citroën que utilizará usted como vehículo oficial de la Xunta no será ni el C6, ni el C5, ya que estos no se fabrican en la factoría viguesa de Citroën.
Por lo tanto, estaré encantado de ver que el nuevo coche oficial es el monovolúmen C4 Picasso (aunque desconozco si optará usted por el 5 o el 7 plazas).

Anónimo dijo...

Muchas felicidades presidente. soy una admiradora asturiana aunque gallega de adopción porque amo tu tierra como a la mia.Cuando apenas nadie te conocía fuera de Galicia un dia viendo como te defendias de los insultos y las injurias de los "socios" comente con mis amigos que me habia encantado tu rigor y tu forma de enfrentarlos en el parlamento gallego,(conserva ese aplomo y ese saber estar tan dificil de encontrar en los politicos actuales) , la intuición me dice que llegarás muy lejos, ojalá a Presidente del Gobierno de España. Desde hoy ya tienes mi voto.
Asi que ahora a demostrar a todos que eres el mejor politico del panorama nacional e incluso en tiempos de crisis. !que envidia me dais los gallegos! teneis un presidente a vuestra altura y no un come-tortillas.
Un abrazo muy grande y p´alante.

Anónimo dijo...

Enhora buena. Pero ahora llegó el momento de trabajar, no se olvide de Vigo, que esperamos muchas cosas, entre ellas el metro y un sistema de trenes de cercanías. Los ciudadanos le han apoyado ahora le toca a usted apoyarnos.
Un saludo y enhora buena.

Anónimo dijo...

Leo y también escucho por algunos medios que el comité ejecutivo aclama al “ganador” y este dedica al Sr. Fraga el “éxito”.

Creo que los ganadores o perdedores, así como el éxito o el fracaso, será del pueblo, que es quien vota en las urnas para decidir quien quiere que los represente,(no para que lo dirijan).
Está claro que la gente deposita su confianza en los políticos según estos actúen con claridad y transparencia.

Hemos tenido un gobierno en la Xunta que todo esto lo obvió, es por esto que los dirigentes políticos deberían asumir de una vez que su deber es o debiera ser, estar al servicio de todos los ciudadanos, que somos los que decidimos que nos representen, independientemente de sus / nuestras convicciones políticas.

Al pueblo no creo que les interese las confrontaciones verbales entre los dirigentes de partidos, ya que no son las soluciones al paro, a la vivienda, a la seguridad social, educación....

Tampoco creo que les interesen las disquisiciones políticas-ideológicas, de las que a veces se hacen alarde. La gente quiere que le ayuden y lo representen en lo que realmente les preocupa y afecta en los mementos duros.

No más guerras dialécticas de sillas o coches de importación. Tómese buena nota de todo esto.

Dejen las guerras de idiomas a un lado, que cada uno hable como quiera y céntrense en problemas mas acuciantes, no se ataquen unos a otros y aporten soluciones entre todos. Que no se vuelva a caer en el error que cometieron dos partidos, cuando se les brindó una oportunidad, que no quisieron o supieron aprovechar.

Recuerde Sr. Feijoo, que Galicia no es propiedad de ningún partido político, no digan que es del PP, es de los gallegos. Si han recibido su voto mayoritario ha sido por que un gran número de electores han decidido cambiar los suyos, y no precisamente solo hacia los partidos llamados minoritarios, también hacia el PP.
Recuerde también, que es probable que no hayamos votado por lo mejor, sino por lo menos malo en este momento. Por amonestación , por aviso, o simplemente por corrección de lo que fue mucho peor.

Recuerde Sr. Feijoo, sea honesto en su legislatura (no mandato) y que Galicia pertenece al pueblo gallego.

Enhorabuena-

luisa Irene González dijo...

Cuando en democracia la ciudadnia decide algo, todos tenemos que callarnos y aguantar, nos guste o no, la decision tomada por la mayoria. Sr Feijoo, no le voté a usted ni creo que pudiera votar nunca a su partido, ya que mis ideas van por otro lado, pero aun asi, quiero felicitarle y, sobre todo, decirle que espero que lo haga bien. Que cumpla con sus muchas promesas y que lo haga de una manera clara, con sinceridad, que es lo mínimo que le debe, como presidente, a toda la población gallega.Un saludo

Anónimo dijo...

Ante todo enhorabuena.
Yo también te voy a pedir. No voy a pedir nada para mi ciudad aunque aquí apenas hay crisis porque casi ya no podemos tocar más fondo.
Realmente te voy a exijir que cumplas lo que has prometido, sobre todo en lo tocante a valores. Sinceridad, honestidad, trabajo duro, pluralidad, libertad, respeto. Sé ante todo persona. Eres, aunque parezca poético, nuestra última esperanza de que las cosas pueden cambiar en medio de tanta basura, de tanto ladrocinio, y de tanto jeta suelto.
Si nos defraudas, nosotros que te trajimos,y nosotros te echaremos, tu te irás, pero nos dejarás sumidos en la más profunda de las apatías.
Si necesitas ayuda, que la necesitarás, pídela y te la daremos, pero no te olvides que Galicia somos todos.

Anónimo dijo...

Puede que por fin hayamos confiado en un político de raza para dirigir el destino de nuestro país durante los próximos cuatro años, muchos de nosotros esperamos que no nos defraude. Es momento de rodearse de un buen equipo de trabajo, serio y con ganas de trabajar y no de devolver peajes políticos como puede ser el del nombramiento de Tomás Fole como presidente del Puerto de Vilagarcía. Es una institución que se merece tener al frente a un buen gestor, Vilagarcía se lo merece. Espero que no nos defraude Sr. Presidente. Le deseo cuatro años de trabajo bien hecho y espero poder contarme dentro de sus votantes en las próximas elecciones, eso significará que mi voto de hace 3 días no fué en balde. Y no olvide sus promesas de campaña, estamos en tiempos duros, de crisis, prediquen con el ejemplo por favor.

Anónimo dijo...

Me gustaría saber si hay alguna dirección de e-mail a la que se puede escribir a A. Nuñez Feijoo

Ruben LC dijo...

Esta é a primeira vez que me decantei polo PP, considereime nacionalista, posteriormente socialista; pero non me convenceron. Felicítoche dende as terras inglesas, nas que me atopo actualmente e pídoche que se cumpran as promesas e non me desilusione outra vez máis. Tratar problemas reais e non limitarse a intentar agradar a sociedade. Moitas felicidades polo teu cargo e anvancemos.

Anónimo dijo...

Demoslles ó resto do pais un exemplo do que e un auténtico nacionalismo. No o da lingua, ni o dos berros, nin o da cripación, senon o que xurde do corazón.
A Galicia que se sinte, que se hule ,e da que temos morriña cando a temos lonxe.
Nos vamos perder nin o noso idioma, nin a nosa cultura, nin o noso depende.
Ánimo a todos, PP, PSOE, BNG xuntos facemos Galicia. Ainda que as veces cambien os xestores, Galicia só hay unha, e somos todos nós

chus dijo...

Noraboa Alberto, supoño que serás un bo presidente para Galicia, penso que alguen capaz de se conmover con "Al Alba"(e a miña preferida) saberá sensibilizarse cos problemas de Galicia.
Un bico.

Anónimo dijo...

A xulgar polos Comentarios desta entrada parece que teredes que facilitar a PARTICIPACIÓN CIDADÁ nesta lexislatura.

A miña experiencia na sección Participación Cidadá na Web do Parlamento de Galicia ó longo da pasada lexislatura resultou frustrante: a solicitude de debate cos Grupos Parlamentarios non recibiu resposta algunha... as mensaxes dirixidas á Presidenta do Parlamento tampouco tiveron resposta.

A tramitación da Lei da Minaría de Galicia tivo unha gran participación mais ningún Grupo Parlamentario dignouse a responder ás suxerencias e peticións alí formuladas... ademáis o fío foi retirado da pantalla supoño que para evitar a memoria daquelas intervencións da Cidadanía Galega.

Penso que o camiño de futuro debera facilitar a traveso das TICs a Participación Cidadá ó máis posible, e facelo dun xeito honesto, e coa debida Publicidade.

Alberto, suxíroche que atendas con MIMO estas cuestións de xeito que NUNCA MÁIS se condene ó Silencio a voz da Cidadanía Galega!

Galicia SOMOS TODOS!

Nota: Parlamento de Galicia = fío de Participación Cidadá = Lei da Minaría de Galicia.

http://www.parlamentodegalicia.es/sites/ParlamentoGalicia/ContenidoGal/pargal_PC_Discusion_Detalle.aspx?ID=20070910164731&title=Proxecto%20de%20lei%20de%20ordenaci%C3%B3n%20da%20minar%C3%ADa%20de%20Galicia

Saúde e Sorte!

Anónimo dijo...

En primeiro noraboa,

E despois por favor Sr. Feijoo, permítame un consello,

Non son Nacionalista, pero quero falar en galego porque é o que mamei e quero que a miña filla se eduque en gaelgo porque é o que lle falan na casa os pais, os tios, os avós, ...

Cando vostede nos pregunte aos pais que idioma queremos para educar aos nosos fillos, non nos pregunte so si queremos galego ou castelán, PREGUNTENOS SI O QUE QUEREMOS É QUE SEXAN EDUCADOS NAS DUAS LINGUAS POR IGUAL, É DECIR QUE A METADE DO TEMPO SE LLES ENSINE EN GALEGO E A OUTRA METADE EN CASTELÁN.

Seguro que se levaría unha sorpresa, e seguramente aforraría moitos deses cartos que di precisaría para separar os alumnos por linguas nos colexios. Cousa que me parece unha aberración, ao igual que a vostede, estou seguro de que é así.

Non sei si esto o poderá ler Sr. Feijoo, pero si consigue que a miña nena non se teña que ver apartada de compañeiros seus por culpa miña, dareille as gracias, e quen di que ao mellor no futuro incluso o meu voto.

BOLETÍN PPdeSADA dijo...

¡Enhorabuena Presidente! ¡Gracias Alberto por hacer que nuestra ilusión sea un deseo cumplido! Un abrazo, Julio Martínez

Anónimo dijo...

Señor Feijóo, noraboa pola súa incontestable victoria.
Só agardo que escoite tamén a voz daqueles galegos e galegas que non desexan a derogación do Decreto de galego no ensino.

Un saúdo.

Anónimo dijo...

Enhorabuena!! Felicidades por los aires de libertad tan necesarios, después de una dictadura férrea del bipartito. He sido militante del partido comunista. He votado al P.P. en las pasadas elecciones generales, y en estas autoómicas. Conozco, por hechos la llegada al poder de la supuesta izquierda, y donde han llegado han desbaratado: economía, cultura, principios, familias.... toda una "desfeita".
Muchas Felicidades y Mucha Suerte.Y gracias por tu ventana abierta a la libertad.

Anónimo dijo...

¡Enhorabuena, Alberto!
Como simpatizante del PP, me siento alegre, feliz con el triufo del partido y que el nuevo presidente de Galicia sea una persona que tiene las ideas claras y aboga por la libertad en el uso de la lengua de todos los gallegos...Me gusta la idea de que nuestros hijos, puedan elegir en que lengua desean estudiar; me gusta que puedan convivir (como antes) ambas lenguas en perfecta armonía.
Solo un pequeño reproche:he leído que el coche que piensa utilizar (C-6) no lo fabrican en Vigo,que lo tendrán que traer de Francia. Y digo yo, si usted va a usar un coche hecho en Francia y de lujo (el que usa el presidente Sarkozy) ¿No cree que esto servirá de excusa a los adversarios para hacer critica atroz, que tan bien se le dan a los socialistas-separatista cuando están en la oposición? ¿Cree que vale la pena, que usted que tiene tan buena imagen en Galicia y el resto de España, se vea en la palestra por ese asunto que se puede evitar, usando el coche que ya está, o uno de los que ya hay en la Xunta o "conformándose" con uno más modesto que hagan en Galicia?

Un saludo y suerte en sus labores como Presidente!

Anónimo dijo...

Paréceme lamentable a viraxe anti-galeguista do actual PP.

Vexamos dous exemplos:

1)No ano 1983 o PPdeG aproba, coa maioría absoluta que tiña naquel momento, e co apoio dos demáis grupos parlamentarios, unha lei, a de Normalización Lingüística, que ten un artigo, o 13.3, que di textualmente: "Os alumnos non poderán ser separados en centros diferentes por razón da lingua. Tamén se evitará, a non ser que con carácter excepcional as
necesidades pedagóxicas así o aconsellaren, a separación en aulas
diferentes".
Agora, o PPdeG do 2007 parece que pensa permitir a separación dos alumnos por razón de lingua, tal como recollen os medios de comunicación das manifestacións de Alberto Núñez Feijóo. O segregacionismo puro e duro que prohibiu o mesmo PP de hai vintecinco anos.

2)Esa mesma lei di no seu artigo 10.1: "Os topónimos de Galicia terán como única forma oficial a galega".
Hoxe pódese ler en La Voz de Galicia a seguinte noticia: "Negreira propondrá en el Parlamento de Galicia la modificación de la Ley de Normalización Lingüística para poder utilizar el topónimo La Coruña". Ou sexa, que tamén se quere cambiar a Lei no referentes aos topónimos.

¿En qué quedamos? ¿Estaba errado o PP de 1983, que seguíu esa liña galeguista ata o 2004?

Eu creo que non se pode falar de erros nin acertos no anterior PP, senón de formas de facer política, unha comprometida coa lingua e o país, e outra que abandoa totalmente a liña galeguista, optando por outra forma de facer política, contentando aos sectores máis galegófobos, que NUNCA estiveron comprometidos coa lingua nin co país.

Vai a ser que algúns votaremos de menos a Fraga.

Anónimo dijo...

Espero que se superen complejos y temores, y que a mi ciudad La Coruña, sea llamada e indicada así sin ningún miedo. Para ello, usted sabe que lo que tiene que hacer y que salvo el Bloque todos están de acuerdo de que en castellano, sea La Coruña. Por ejemplo, los carteles de la autopista, basta con poner La/A Coruña y acabamos antes con tanta tontería. Porque a muchos como yo, nos llega a doler, y digo doler, ver que en castellano es poco menos que un delito.Gracias.

alejandro dijo...

ola presidente chamome alejandro vazquez e son de irixoa betanzos. Alegrome moito de ganara e desexolle o mellor para vostede e os seus unha aperta e un saudo dun amigo q o segue. Alex.
Unha pregunta q pasara ca empresa SEAGA. E q eu acabo de facer unha proba de galego e non sei como sera agora para traballar nos incendios forestais. contesteme se pode grazas.

Anónimo dijo...

Yo creo que limitarse solo a darle cobertura al gallego, es un atraso; tampoco me gusta la idea de que se margine el gallego, por tanto lo mejor es que ambas lenguas, puedan convivir, como antes de que llegara el bipartito que últimamente estaba obligando a que 8 asignaturas se impartan en gallego, en perjuicio de esos niños.
No son las lenguas las que tienen derechos, son los seres humanos y con el gallego, solo te puedes entender en Galicia, solo hablando las dos lenguas y aprendiendo otras de fuera, serás más libre, estarás más preparado y podrás tener un mejor futuro. No se trata de marginar el gallego, no, se trata de que haya libertad.
No es de recibo que una asignatura como Francés, mientras se explica, se haga en gallego y no es normal que para apagar un incendio, se pida tener un curso de gallego. No hombre, no, se puede ser muy gallego, amar a tu tierra y considerarte porque lo eres, tan español como uno de Madrid.

¡Mucha suerte, señor Núñez Feijóo!

Ana dijo...

Me alegra que la competencia tenga un lugar en la política. Espero que la austeridad sea una realidad más allá de signos de dudosa trascendencia real (al vender el infame audi darán por él 1/2 o 1/3 de lo que vale y tendremos que comprar otro nuevo. Práctica como soy no me salen las cuentas). Si quiere recortar gastos, puede empezar muy rápido por cosas pequñas.¿Imprimen a doble cara las impresoras de la Xunta?Mire las publicaciones tontas de las Consellerías: agendas, traducciones de libros que no interesan a nadie (salvo a quienes los publican). Eche un ojo a los cientos de cargos con coche y chófer oficial.... Son pequeñas pero, garbanzo a garbanzo se hace un cocido

Anónimo dijo...

Noraboa. Boa campaña do partido (tamén noraboa a A. Rueda e Pedro Puy) e moi boa a túa persoal. Sen renegar do pasado pero mirando cara adiante. Como ten que ser.

Fuches capaz de xenerar ilusión e esperanza. Non era fácil. Segue así, agora é o momento de facer. Sen presa pero sin pausa.

Só un par de cousas.
Esquence xa o do coche e esas cousas. Foi útil na campaña pero xa farta o de estes días. Que non te leven por aí os xornalistas.

Non te apures, non tes que gobernar antes de ter goberno. Torea un pouco. E non me refiro só á prensa nin aos axentes sociais. Tamén ós impacientes do partido.
Tes tódalas cartas na man. Nos as malgastes.

A oposición non vai ser problema polo momento, estarán ocupados dabondo cas navalladas entre eles.

Pensa ben o organigrama e sopesa os nombramentos fundamentais no goberno. Non pode ser só un goberno de tecnócratas, por muy capacitados que sexan. O goberno ten que ter elementos ao pé da realidade e tamén da rúa. Tes xente moi válida, e pensa que cada un ten as súas virtudes e o teu labor e saber sacarlles o máximo partido.

Por último, confía nun reducido número de leais e que sexan eles os que cheguen onde ti non tes que te meter. Non te prodigues demáis. Cre nas túas forzas pero se humilde e limpo.

Moi boa sorte

Anónimo dijo...

ENHORABUENA PRESIDENTE

juan dijo...

Enhorabuena presidente, ahora a trabajar. Todos sabemos que todo el programa electoral es imposible de cumplir, pero lo único que se espera de usted es que, por lo menos, sea coherente y que en los grandes temas de Galcia como la educación, la economía, el mediaomabiente, el urbanismo y el turismo aplique el sentido común que le caracteriza.

Anónimo dijo...

Espero que le de un cambio en los Servicios Sociales de las distintas provincias gallegas, muchas familias hemos puesto nuestra esperanza en la adopción o el acogimiento y nos encontramos con gentes totalmente desmotivadas y lo peor, es que piensan en el bien de menor y en España hay 30.000 menores que tienen una familia que no se hace cargo de ellos y tampoco van a la adopción, familias que queremos serlo de un menor y nos dicriminan por ser mil euristas, no es más feliz el que más tiene si no el que mejor lo administra.

Pongo en usted Sr Feijo mi rallito de esperanza.

Anónimo dijo...

Enhorabuena por ganar las elecciones.
Por favor le ruego que de la posibilidad de realizar el examen de las oposiciones de Xunta, convocadas para Abril, en gallego o en español. El primer examen (tipo test) debe ser en gallego segun orden del gobierno saliente.
Esto es injusto para los que estudiamos las leyes en español (por ser nuestra lengua) y crea una dificultad añadida ya que por ejemplo al estudiar un termino como "replanteo del proyecto" y leer como respuesta "implantación (o reformulación) do proxecto" la memoria visual nos puede jugar una mala pasada. Otro ejemplo es estudiar en español "via de apremio" y leer en el examen "via de constrinximento"...
En fin, se que debemos saber y conocer ambas lenguas pero para eso existe una prueba especifica que demuestra el onocimiento del gallego (exenta si se posee el titulo de perfeccionamiento de gallego).
En el examen tipo test se deberia valorar ante todo el conocimiento de la materia y no el vocabulario especifico de un vocablo...

Le ruego que si esta en su mano haga lo posible por permitir examinarse en una u otra lengua y que el examen tipo test sea en las dos lenguas oficiales.

A esto se habia comprometido el portavoz de su partido D. Antonio Rodriguez Miranda en nota de prensa de 19 de febrero de 2009:
"Os populares galegos tamén son conscientes das queixas formuladas por milleiros de opositores logo de que a Xunta excluíse a posibilidade de elixir o idioma –galego ou castelán- no que desexen efectuar o primeiro exercicio de oposición. Fiel ao dereito de elección de idioma, o PPdG recuperará a vixencia da norma anterior e permitirá aos interesados elixir entre o galego e o castelán para efectuar os diferentes exercicios, con independencia da necesaria acreditación do coñecemento do galego para traballar na Administración autonómica galega."

Muchas gracias y felicidades.

Raquel-Orense

Anónimo dijo...

Felicidades y mil gracias. Has abierto un camino de esperanza para Galicia y para toda España.
Soy un joven gallego emigrado, como muchos otros, fuera de Galicia para buscar trabajo.

Estudiei baixo o modelo bilingüe de Fraga, e amo Galicia e ás nosas dúas linguas o galego e o español (Tan galegas son a unha coma a outra).
Pero moitas veces recordo con medo e pena, que gobernando Fraga en Galicia e Aznar en España, a min e a moitos amigos meus por toda Galicia adoutrinábanos nas clases de galego xente do bloque. Adoutrinábanos no odio, na autoxenreira e no medo a todo aquelo que no fora a súa Jalliza imaxinaria.
Teña coidado Alberto, gustaríame voltar a Galicia e que os meus fillos estudien en español, galego e inglés. Pero penso con terror que poidan escoitar mentiras e insultos como os que tiven que aguantar durante toda a miña educación.
Moitos dentro e fora de Galicia confiamos en vostede. Recorde a nosa historia. Sempre que Galicia abriuse o exterior, o comercio, a cultura, crecimos e fixémonos grandes. Sempre que nos illamos, e non miramos máis alá das nosas leiras retrocedemos e sofrimos.
Ahí están as dúas Galicias: A brillante do Camiño de Santiago, e a terrible dos Séculos Escuros.

Confiamos en ti para que nos sepas guiar.
Que Dios te bendiga Alberto.

Ricardo dijo...

Enhorabuena desde Oleiros! valió la pena todo el trabajo que hemos realizado. Ánimo en esta nueva etapa y cuenta con los jóvenes que somos el futuro de Galicia

requinta dijo...

Pucherazo en el voto emigrante!!!!, estaba claro, contaban con él, lo que no contaban era que aquí se sacara mayoría. No es justo que mis tíos, mis primos, (que ellos mismos lo dicen) sin ni siquiera alguno pisar Galicia decidan el futuro de mío o de mi hija.Y no les cuento como fueron a pedir el voto eso me lo reservo pero...nos salía carillo.
Tienen que solucionar esto, una cosa es que tengan nuestra colaboración y otra es decisión.

Anónimo dijo...

En una entrevista publicada ayer por El Mundo declara esto Martin MCGuinnes, antiguo terrorista, dirigente del Sinn Fein y viceprimer ministro de Irlanda del Norte:

P.- ¿Cuál es su objetivo en relación con la lengua irlandesa? ¿Quieren que reciban sus clases en irlandés todos los niños del Ulster?

R.- Por supuesto que no. No queremos que se dé clase en irlandés a todos los niños y en todas las escuelas. Hay muchas escuelas en Irlanda del Norte que no querrían enseñar a sus alumnos en un lenguaje que la mayoría de los profesores no entiende y por el que no siente ninguna simpatía. Lo que queremos es respeto para el irlandés y respaldo para esas familias que quieren que sus hijos reciban las clases en irlandés. En los asuntos lingüísticos debe haber elección e igualdad.

Parece ser que tiene claro en qué consiste la igualdad de derechos lingüísticos. Cierto es que el gallego es una lengua que prácticamente entiende todo el mundo en Galicia, pero no es lo mismo hablar de su registro culto, y que a pesar de los esfuerzos de los inquisidores cada vez hay más gente que actúa con rechazo frente al gallego; pero afortubadamente esto último se puede corregir.

Anónimo dijo...

Buenos dias:
Soy una catalana, trasladada a Galicia por motivos que no vienen al caso, a pesar de tener muchos estudios, por mi edad 37 años y por no hablar gallego y por tener una hija de 5 años, quedo fuera de muchas entrevistas de trabajo, espero que reactiven a las empresas y que no me tenga que volver a trasladar por falta de pan para llevarme a la boca.
Enhorabuena y muchas gracias

Anónimo dijo...

La marrullada del PSOE en Ourense no tiene nombre ¡¡ menos mal que se les acaba el choyo.

Anónimo dijo...

Ahora que el PP ya tiene mayoria absoluta, me gustaria plantearte una idea que se me ocurrio hace unos meses y que no se si puede ser tomada desde la Xunta, o compete al gobierno Central.
Me refiero a un cambio en la ley electoral, hasta ahora las propuestas acerca de ello realizadas por algunos politicos ( del PP, el unico democrata de verdad ) olvidaban el principio de Occan, convirtiendo tal modificacion en un monton de cambios y leyes imposibles. Ante esto, se me ha ocurrido lo siguiente:

En la ley d'Hont, en teoria, no se cuentan aquellos partidos que no alcacen el 5% de los sufragios, realizando dicha ley al resto de listas. Entonces, y evitando las complicaciones ¿ por que no cambiar esa restriccion y en vez de decir que todos aquellos partidos que no lleguen al 5% quedan eliminados, decir que todos aquellos partidos que queden por debajo de la segunda posicion seran eliminados ?

Me explico, con un ejemplo :

OURENSE. AÑO 2007

Partidos % > 5

Votos Porc. c.


PP 26160 42.25 13
PSdeG-PSOE 16428 26.53 8
BNG 12253 19.79 6

< 5%

PG 1905 3.08 %
DO 1757 2.84 %
TEGA 1730 2.79 %
EU-IU 528 0.85 %
PH 65 0.1 %
CDS 0 60 0.1 %

Ahora bien, si la restriccion pasara a darse en todos aquellos partidos que quedaran por debajo de la segunda posicion seria.

PARTIDOS DE GOBIERNO Y OPOSICION:

Votos Porc. c.


PP 26160 42.25 17
PSdeG-PSOE 16428 26.53 10


PARTIDOS QUE SE QUEDAN FUERA:

BNG 12253 19.79
PG 1905 3.08 %
DO 1757 2.84 %
TEGA 1730 2.79 %
EU-IU 528 0.85 %
PH 65 0.1 %
CDS 0 60 0.1 %

Es decir, realizarle la Ley d'Hont solo a los 2 primeros partidos.

Ademas, los partidos que no obtuvieran concejales no contarian sus votos para las diputaciones, de modo que se restringiria la posibilidad de pactos en estas.

Yo, modificaria la ley electoral asi.

gamela dijo...

El tema lingüístico no deja de generar debate, incluso aquellos que se han pasado la legislatura pontificando sobre la muerte del gallego AHORA parece que van ENTENDIENDO qué significa la Libertad Lingüística.

http://www.xornal.com/opinions/2009/03/10/Opinion/tambien-bng-bilingue/2009031023361578355.html

Una solución inteligente podría consistir en la creación de un Complemento Lingüístico Galego.

Los profesores que deseen impartir sus clases en gallego tendrían que someterse a una prueba tipo CELGA 4 y cobrarían un Complemento Lingüístico (60 €uros brutos al mes) aceptando someterse a Inspecciones Periódicas de su actividad docente para garantizar la CALIDAD LINGÜÍSTICA.

Lo que se gastaba en Propaganda Sectaria se emplearía en reconocer el trabajo de quiénes deben garantizar y mejorar la competencia lingüística de las futuras generaciones.

La enorme tarta lingüística que hoy reciben exclusivamente las Editoriales y Medios de Comunicación se repartiría entre todos los ACTORES... y Nadie estaría obligado a emplear una lengua por Decreto!

Salud y Libertad.

Anónimo dijo...

Buenas tardes.

Soy alumno de la Escuela de Empresariales de Vigo. Usted en su momento dijo que haria que la escuela siguiera funcionando como tal y que nos daria el grado de comercio. Ayer el señor Gago ya dio el listado de las plazas para el curso que viene y como no, nuestra escuela no aparece entre ellas. Con esto quiero decir que el año que viene no habra clases en primero de empresariales. Esto es un punto a favor del señor rector que esta deseando dejarnos fuera de la universidad de Vigo.

Señor Feijoo le pido que actue. Entiendo que hay muchas cosas mas importantes que nosotros, pero le necesitamos ahora mas que nunca.

Espero que nos ayude, y si no es usted directamente por lo menos alguien que pueda echarnos un cable y hacer que el señor rector tenga que tragarse sus palabras y dejarnos estudiar y formarnos tranquilos.

Un saludo de un votante del partido popular desde siempre.

Chegou o momento.

Anónimo dijo...

te doy mi mas sincera enhorabuena te conozco personalmente aunque hace mucho que no nos vemos conozco a tu familia y sois gente con los pies en el suelo espero que eso nunca se te olvide y de donde vienes tampoco,si te he de ser sincera nunca me he considerado simpatizante del PP,como de ningun otro partido,es la primera vez en muchos años que voto siendo consciente de lo que quiero me han gustado tus propuestas y creo que si te dejan cumplirlas muchas cosas pueden cambiar , es necesario que cambien galicia estaba yendo muy mal y aunque no he nacido aqui vivo aqui des de los 8 años y me siento,totalmente gallega,y mis raices son galleguiñas,confio en TI,no nos defraudes.ALBERTIÑO

Caminando dijo...

Que malos perdedores, cuanta indignidad.

Me comenta un pequeño empresario que desde las elecciones algunos que saben que dejan el puesto se han vuelto mas radicales.

En concreto, se ha informado a los demandantes de ayudas oficiales, que si no presentan en gallego toda la documentación, se les restarán puntos y casi con toda seguridad perderán sus ayudas.

Hay que poner fin a estas prácticas fascistas.

Más aún, revisar lo actuado este último mes y destapar posibles favoritismos enmascarados bajo la aleatoriedad de las puntuaciones.

No defraude a quienes le votaron.

Anónimo dijo...

Queremos que las oposiciones sean transparentes. Que las convocadas para los consorcios y chiringuitos varios se anulen y el que quiera plaza en la administración que prepare oposiciones y las apruebe como todo hijo de vecino. Que los altos cargos, aunque no vivan en la localidad de trabajo, vayan a sus puestos en su coche particular y solo utilicen los coches oficiales para desplazamientos en horario de trabajo. Que paguen sus comidas con su sueldo como hacemos todos los españolitos de a pie. Que no se decoren más despachos y que prediquen con el ejemplo !!!!

Una vez más, enhorabuena presidente !

Anónimo dijo...

Una sugerencia para mejorar la TVG, que vuelva "A vida por diante" sigo viendola en "TVG Europa" y seria muy bueno que volviera con nuevos capitulos.

sinospodemos.blogspot.com dijo...

La figura del Subdirector Xeral debería desaparecer del organigrama de la Xunta. Los jefes de servicio pueden despachar directamente con los Directores Xerais. Un gasto menos !!! Se lo dice una funcionaria. Fuera comisiones de servicio. Solo permutas. Todo el mundo en su puesto de trabajo. Ojo con las libre designaciones.

No está el horno para bollos.

Un saludo y hasta pronto

Anónimo dijo...

Anulada la convocatoria de Abril, las OPOSICIONES a la Xunta las convocara el nuevo gobierno del PP.

Le ruego Sr. Feijoo no demoren en el tiempo la nueva convocatoria y se realize cuanto antes mejor.

Por favor todos los examenes antes de verano y de que los niños terminen el cole...

Gracias.

Anónimo dijo...

Hay regiones en España, como Galicia, en las que su población contribuye porcentualmente más que otras a la defensa nacional, por una mejor respuesta en el alistamiento voluntario en las Fuerzas Armadas, prestando servicios en misiones internacionales, humanitarias, de mantenimiento de la paz, reconstrucción, catástrofes, etc. Estos soldados, cuando finalizan sus servicio activo, vuelven a la vida civil en su tierrra y necesitam una reinserción laboral y social. Es de justicia que el Estado financie esta atención y ello podría ser materia a negociar para el acuerdo de financiación autonómica, pues no todas las comunidades están igualmente afectadas.

Anónimo dijo...

Si se revisan os DOGAs dos días 13 e 17 deste mes, se pode flipar por cores cas axudas e as cantidades asinadas o sector audiovisual.
Despilfarro e máis despilfarro

Anónimo dijo...

Normativa de habitabilidad ESTATAL. Igual para todos. Reforma de las NHG anulando el reciclaje de aguas grises y pluviales y permitiendo los vuelos segun planeamiento municipal. Posibilitar otras soluciones al patio-tendal. Trasteros de superficie libre...

Prohibición de los pagares a más de 30 días.

Bajada de impuestos en la compra de vivienda.

Fomentar la promoción y venta de VPA sin intervencionismo de la Xunta.Permitir vender al propietario a gente que el seleccione y que cumpla los requisitos...

Ayudas a la adquisición de la primera vivienda a todos los jovenes.

Ayudas a Administraciones municipales para que pagen sus deudas a los empresarios.

Anónimo dijo...

¿ Por que el asunto de "Villa PSOE" no trasciende ?
No entiendo que el PSOE este tratando de echar toda la porqueria que puede y mas sobre el PP, aunque para eso tenga que afirmar cosas de dudosa credibilidad, y sin embargo el PP ni se moleste en metar lo que ocurre en Illa de Arousa permitiendo que la gran mayoria de los españoles ni se enteren.

Anónimo dijo...

Enhoraboa polo resultado das eleccións,agora que vai ser presidente e vostede dice que sufrinos unha crise moi grande espero que cando vexa o proxecto do parque medioambiental de Carballeda de Avia non se vote atrás e faga que vexamos un sono feito realidade,debido a que esta comorca está morta, xa que o sector vitivinicola está a sufrir un proceso de recesión e o parque será a salvación da comarca do Ribeiro,un saúdo e a comarca do Ribeiro confía en vostede

Anónimo dijo...

Ya empizan nuestros vecinos. Esto se contagia como la lepra:

Oficialidá darréu en tol País Llionés y n´Asturies. Les cuestiones llingüístiques non pueden dir supetidaes a les politiques. Desta que mesmu inda sobre´l yugu de la Junta de Castilla habrá que lluichar por da-y oficialidá al llionés nes tres provincies, Llión, Zamora y Salamanca.
En toles provincies llioneses l´ensinu del llionés na escuela y na universidá ye irrenunciable pa formar una conciencia llingüística llionesa

Anónimo dijo...

Es buena noticia que el proceso de oposiciones del Consorcio haya sido paralizado y que corresponda al nuevo Gobierno su resolución. Pero cuidado!!! no se trata de nungún acto de responsabilidad y consciencia del Señor Quintana. En junio vencen los contratos de mas de 300 empleados del Consorcio y lo que dejan al nuevo Gobierno es una patata caliente. CUIDADO

Anónimo dijo...

Temos un problema en Bruselas por culpa do Bipartito... Salvemos O Courel... Temos un dos mellores territorios cheo de biodiversidade e cunha paisaxe única que é un MUSEO VIVO da memoria do pobo galego.

Cómpre salvar O Courel, transfomalo coa axuda de tódolos veciños en Parque Natural Courel-Ancares e seguir a dar protección á Rede Natura 2000.

Se o facemos ben... as futuras xeracións falarán de nós coma sabios e prudentes.

Se deixamos morrer este territorio baixo os buldozer das louseiras non teremos perdón de dios...! Pan para hoxe e fame para mañán... este modelo de desenvolvemento xa non é fiable.

Polo desenvolvemento sustentable GALICIA á cabeza do mundo civilizado...!

En Bruselas hai unha denuncia pendente de resolver polo Goberno Central... e Galicia ten moito que dicir sobre este asunto.

Salvemos O Courel !!!

Anónimo dijo...

Felicidades por segunda vez.
Soy militante del PP hace muchos años y el día que ganamos ya te dí la enhorabuena en la sede, pero ahora estoy un poco preocupada porque con el cuento de que las oposiciones de maestros las tiene que convocar el nuevo gobierno no salen las cuentas. POr favor sacadlas pronto, que estamos deseando saber algo y lo necesitamos.
Enhorabuena y a trabajar con ganas, como hago yo cada día con mis alumnos ( que son el futuro de Galicia)

Anónimo dijo...

Permítame un comentario discordante neste blog cheo de noraboas e felicitacións...aínda que sei que non será publicado, espero que o lea. A miña tristeza non me permite darlle ningunha sincera noraboa.
As persoas poden (podemos) ser bilingües...pero as sociedades non; as sociedades son diglósicas, é dicir, hai unha lingua A e unha lingua B, e a lingua A devora a lingua B...supoño que estará ao tanto dos resultados do informe da RAG, pero non está de máis telos permanentemente presentes: entre 1992 e 2004 a porcentaxe de galegofalantes caeu do 69% ao 39%, e a porcentaxe de persoas que "nunca falan galego" duplicouse, do 13 ao 25,8%...non sei qué pode sentir ao ver estes datos logo da campaña que fixo en relación á lingua galega. Despois disto, só me queda rogarlle, pregarlle desde a antítese ideolóxica, e aínda sabendo que nunca votarei por vostede nin polo seu partido, que non lle dea o golpe, o mazazo final á miña lingua.

Anónimo dijo...

Mirade o moito que lles importa o Goberno de Galicia ós líderes do Bipartito... seguen apegados ós cargos e non soltan prenda...!

Aviso a Navegantes: que despois de montar o número da cabra tola o día da INVESTIDURA do Presidente non veñan con lerias sobre a Urxencia e a Situación de Crise...!

Alberto, podes dicirlles da miña parte que se teñen présa poden ir a relaxarse a Villa PSOE mentras argallan a maneira de volver a pillar a poltrona dentro de catro anos... e que mentras tanto, vas facer unha AUDITORÍA DE INFARTO sobre certas Construccións na Costa Galega... moi en especial naquelas que estaban afectadas polos 500 metros de especial e urxente protección do Litorial...

Así supoño que marcharán rápido do Hemiciclo a consultar cos avogados... especialmente PachiMedoAmbente...(sic).

RESISTENCIA, Compromiso coa Terra.

Anónimo dijo...

Estas son as 10 consellerias que Eu poñeria no novo goberno da Xunta:

CONSELLERÍA DE PRESIDENCIA, ADMINISTRACIÓNS PÚBLICAS, E XUSTIZA

CONSELLERÍA DE ECONOMÍA, FACENDA E TRABALLO

CONSELLERÍA DE POLÍTICA TERRITORIAL, OBRAS PÚBLICAS, URBANISMO, E MEDIO AMBENTE.

CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA

CONSELLERÍA DE INNOVACIÓN, INDUSTRIA E TRANSPORTES

CONSELLERÍA DO MEDIO RURAL, AGRICULTURA E IGUALDADE.

CONSELLERÍA DE CULTURA E DEPORTE

CONSELLERÍA DE SANIDADE E BENESTAR

CONSELLERÍA DE PESCA, E MAR

CONSELLERÍA DE VIVENDA E CHAN

Ademais, engadirialle Vicepresidencia ( con una de las atribuciones anteriores ) e, obviamente, Presidencia.

Anónimo dijo...

Te felicito por tu triunfo en las recientes elecciones.
Soy arquitecto, ya madurito, y estoy esperando con impaciencia que anuleis las "NORMAS DEL HABITAT GALEGAS".
Son confusas, son muy intervencionistas hasta el punto que no hay forma de entenderlas y menos de saber aplicarlas.
Yo os voté ente otras cosas, con la esperanza que ganarais y así anular estas Normas. Un abrazo

Anónimo dijo...

Este es el equipo de gobierno que yo propondria para Galicia:


PRESIDENCIA
ALBERTO NUÑEZ FEIJOO

VICEPRESIDENCIA
RAQUEL ARIAS

CONSELLERÍA DE PRESIDENCIA, ADMINISTRACIÓNS PÚBLICAS E XUSTIZA
ALFONSO RUEDA

CONSELLERÍA DE ECONOMÍA E FACENDA
PEDRO ARIAS VEIRA

CONSELLERÍA DE CULTURA, FAMILIA E DEPORTE
MARIA SEOANE

CONSELLERÍA DE POLÍTICA TERRITORIAL, OBRAS PÚBLICAS, E MEDIO AMBIENTE.
ALEJANDRO GOMEZ

CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN E ORDENACIÓN UNIVERSITARIA
JAIME CASTIÑEIRA

CONSELLERÍA DE SANIDADE E BENESTAR
SUSANA LOPEZ ABELLA

CONSELLERÍA DO MEDIO RURAL E AGRICULTURA
RAQUEL ARIAS

CONSELLERÍA DE TRABALLO, INDUSTRIA E TRANSPORTES
DIEGO CALVO POUSO

CONSELLERÍA DE PESCA, E MAR
ROSA QUINTANA

CONSELLERÍA DE VIVENDA, CHAN E INNOVACION
CARMEN PARDO LOPEZ

PRESIDENCIA DO PARLAMENTO
PILAR ROJO

Anónimo dijo...

hola, nos hemos enterado de que este proximo domingo estars en Friol, por favor si tienes algun minuto dejate ver por Guitiriz a los pepeiros nos vendria muy bien.unos gatoadictos de guitiriz.

Anónimo dijo...

Sr. Feijoo:
Espero cumpla su promesa de derogar el decreto de imposición del gallego en la enseñanza en los primeros 100 días de su gobierno.

Para hacerlo deberia aprobar otro decreto que lo sustituya y que sea de aplcación para el curso que viene 2009-2010 con sus promesas: troncales (matematicas, conocimiento del medio,historia, fisica,...)en la lengua de elección y las otras (gimnasia, dibujo, musica...) en la otra lengua.
No es el modelo vasco (mucho más justo que el que el PP propone aquí) y por tanto es de FACIL aplicación.

Puede hacerlo si se da prisa y se lo agradeceriamos muchos gallegos.No haga caso a la CIG con sus amenazas de huelga. Mande una circular a todos los colegios para todos los padres donde explique su propuesta y ya vera como los impositores se quedan sólos.
Usted propone libertad frente a los otros que quieren imponer una lengua sobre la otra...


En cuanto al programa de gratutidad de los libros debe comtemplar la posibildad de elección del libro de texto en los dos idiomas. Para ello se podría ir mandando una circular a todos los colegios y a sus editoriales para que lo ofrezcan el proximo curso a traves de los consejos escolares...

Por favor cumpla su promesa y pregunte ya a los padres que es lo que quieren para sus hijos...

Anónimo dijo...

E ti naciches en Ourense, como dis neste blog e eres galego eu pregúntome, vas facer como Franco???? un galego prohibindo o idioma galego (por que a este paso levas o mesmo camiño deste dictador). Ante todo non son de ningún partido político, e máis considérome "apolitica", pero o que xa tes pensado facer co noso idioma, paréceme penoso. Por que quitar as galescolas??? nadie está obrigado a levar o seu fillo a elas así os "castellanos" que lle queran dar unha educación nese idioma que os leven a outro sitio. E a regulación do idioma nas aulas, agora que pasamos a todo en castelán tamén.
Sinceramente ... considéraste galego????
É unha vergoña que o novo presidente da Xunta denégue do seu idioma, a identidade dun pobo e a súa cultura.
Sen máis, penso que rectificar é de sabios...

Anónimo dijo...

Estoy de acuerdo con el anonimo anterior: mantener las "galeescolas" para los padres ue deciden educar en gallego a sus hijos (tienen ese derecho). Eso si, siempre que exsitan guarderias suficientes en español para cubrir la demanda de padres que prefieren educar a sus hijos en esa lengua.

Y lo mismo con los colegios. Me gusta más el sistema vasco con tres modelos que el que pretende aplicar el PP. Es más justo para todos.

Decirle al anterior anonimo que no se va a imponer el castellano en las aulas. Solo en aquellas que asi lo elijan los padres o los aumnos. Cierto es que en muchos colegios, sobre todo urbanos, la mayoria de las asiganturas los niños las podran estudiiar en su lengua ppropia: el español. ¿Y?¿Acaso no sirve esa lengua para estudiar matematicas o historia?

No se preocupe que tambien aprenderan gallego, que tiene asignatura propia. Además alguna asigantura la recibiran en gallego para familiarizarse con esa lengua.

Y supongo que habra muchos colegios en el rural donde se sigua dando practicmante todo en gallego como hasta ahora.

¿Por que a los que defienden la libertad algunos les tachan de atacar el gallego?

Y por otro lado decirle que Feijoo defiende bastante bbien la lengua gallega pues la utiliza en su vida publica, fomentandola y sin imponerla...

Mirian dijo...

Seras o mellor presidente da historia de Galicia.

anonimo dijo...

Demostralles que o PP xa non é o que era fai moitos anos....Sorte.

Anónimo dijo...

¿Cuando va a derogar las Normas del Habitat Galego?.

Quizas sea una buena medida para activar el sector de la construcción y no encarecerlo todavia más con normativas estupidas redactadas unilateralmente por unos prepotentes sabelotodo del BNG...

Anónimo dijo...

Hola Alberto:

Aunque no es a ti a quien te corresponde esta critica, la escribo aqui precisamente por las razones de la critica y porque eres el presidente, ahora ademas de Galicia, del PPdeG.

Voy al grano, he mirado la pagina web del concello de Tui, obviamente gobernado por "nosotros" ( digo nosotros porque suelo referirme al PP como "los mios") para ver el programa de las fiestas de San Telmo 2009 ya me hubiera gustado ir el pasado domingo, pero sobre todo, me gustaria ir a comer pulpo y ver el "Dia do traxe" el proximo fin de semana. El caso es que en la web del concello no hay ninguna informacion de las fiestas, y, aqui mi critica, me dispongo a contactar con el concello tudense para que me faciliten esa informacion y descubren que no tiene metodo alguno de contacto con el equipo de gobierno.
Este blindaje al pueblo no es bueno ni correcto, esta es mi critica.
Ademas, podemos sumarle que no poner el programa de los 10 dias de San Telmo ( y haber quitado la web dedicada a las fiestas ) es un lastre para el turismo de la hermosa ciudad de Tui.

Leandro Garcia Vázquez (Lalo) dijo...

Solo quiero felicitar al mejor candidato para defender los intereses de Galicia, tanto a nivel autónomico como estatal..Un gran gestor, una gran persona, un buen político. En definitiva los gallegos hemos supido escoger al mejor. Gracias Alberto..Y yo no puedo olvidar por el año 1986, cuando en aquellos años la Xunta de Galicia estaba iniciándose con personal propio, que era interino (el que escribe lo era), y que hasta que no fue creada aquella asociación llamada AFICA: Te acuerdas?, no conseguimos aquel 100% en nuestras nóminas, con efecto retroactivo desde el inicio de nuestra carrera profesional en el año 1985.. Un saludo cordial y enhorabuena.. Esto va por muy buen camino... Gracias por ser así, Alberto.

gamela dijo...

Cuidado... no todas las normas del Habitat son estúpidas... lo que sea bueno y prudente hay que mantenerlo en vigor... DESGRACIAS URBANÍSTICAS YA TENEMOS DE SOBRA... creo que es hora de pisar con pies de plomo...

Abrir de nuevo la normativa del TODO VALE y cuanto más FEO Y BESTIAL MEJOR... no creo que beneficie a nadie salvo a los que como siempre quieren hacer DINERO con las necesidades ajenas: La Vivienda es un Bien Básico según el Artículo 47 de la Contistución.

No lo Olvidemos...!

votante o PP galicia dijo...

bos días sr presidente Feijóo:
ante todo enhoraboa polo conseguido en Galicia, era hora dun cambio, moi necesario...
xa sei que agora todos lles pedimos cousas...pero é asi, galicia está moi revolta!
o meu comentario é sobre a sanidade...son un traballador anotado nas listas de contratación temporal do sergas coma celador...e a situación que vive o noso colectivo é insostible!
despois de agardar 18 meses polas listas, estiveron baremando! saen publicadas as definitivas no pasado mes de decembro, e casi non traballamos nada, no meu caso so 2 meses e agora un so día en semana santa, eso q teño aprobada a oposción, cursos, e demais méritos...
o problema é que non están cubrindo o 100% dos contratos que surden, cubrídose uns os oitros..e asi non se moven as listas de contratación e fan dobrar turno os celadores,co detrimento da calidade asistencial ós nosos enfermos. Ademáis asi non baixa a tasa de paro, recordar que chegamos a España de felipe gonzalez con maís de 3000 parados, grazas o PSOE do señor Zapatero...ese que prometía o pleno empleo...
tamén outra cousa a ter en conta e que en Galicia se revocaron as fundacións co goberno anterior e presumiron da integración destes centros sanitarios no rexime do sergas, pero isto so e de escaparate, xa que estes centros a día de hoxe non teñen celadores, só no salnés de vilagarcía...os demais están sin eles, e iste traballo é feito por outras categorías profesionais, que fan o seu traballo e o dos celadores, eso si cobrando só por un, son as auxiliares de enfermería, e imaxinese como está a calidade asistencial!
por todo isto rógolle, que mire como está este tema dos contratos dos celadores...e o acceso a administración pública galega.
e que isto cambie e volvamos a traballar amiudo como traballamos anos anteriores cando gobernaba o PP en Galicia, e a sanidade estaba mais valorada...recordar que é unha necesidade básica da nosa sociedade, e que para que funcione ben, debe ter os medios tecnoloxicos e humáns necesarios.

moitas grazas por poder participar
un votante do pp

Anónimo dijo...

Bajar los tipos de interes esta bien, pero tener que esperar 1 año para beneficiarse es malo. El tiempo corre en nuestracontra. Que las revisiones fueran cada 3 meses daria dinero a las familias y pequeño empresario al instante. Los bancos no tendrian perdidas ya que seguirian cobrando susintereses,pero al precio que estan. (los bancos tambien tienen que apretarse el cinturon y tener menos ganancias.)

Anónimo dijo...

Teño esperanzas postas en vostede. Eso é o que penso cada día que vexo na TV noticias do novo goberno. Espero que, a confianza que demostraron todos os galegos e galegas botando polo seu partido, dean fruto. Eu debo confesar que non lle otorguei o meu voto, indirectamente, claro, porque tampouco o fixen polo outros dous partidos maioritarios. Pero alegreime do resultado, porque todo cambio é bo, todas novas espectativas son proveitosas, se se saben acoller con agarimo e seriedade, todas as ideas poden levarse a cabo dentro da comprensión, da xuntanza, da colaboración, porque, o único que nos ten que preocupar, é que no fondo, todos somos persoas, coas nosas diferenzas e os nosos pensamentos. Vostede parece unha persoa clara, seguramente levará a cabo algunha acción que non será do agrado de todos, pero, non se pode ter a todo o mundo contento. Eu só espero que, a maioría poidamos estar o máis ledos e tranquilos posible, dentro do tempo e situación que nos toca vivir. Felicitoo e doulle a miña noraboa, porque mañá será oficialmente, o presidente que nos vai representar, durante os próximos catro anos. Por favor, non olvide que moitas persoas confían en vostede, e que, gracias ó pobo, ten a oportunidade de facer oír as nosas peticións e necesidades. Un saúdo agarimoso. BetaK65.

Berta dijo...

Alberto, hoy empiezas. Te deseo la mejor de las suertes en esta tarea tan difícil.
Os apoyamos.

Anónimo dijo...

Enhorabuena Presidente.Espero que con un brillante gestor al frente de este barco te acuerdes de las autoridades portuarias y pienses en la posibilidad de cambiar la tradición arraigada de que los directores de dichas entidades no sigan siendo ingenieros sino que empiecen a sumir estos cargos gestores puesto que la finalidad ultima de un buen director es ser un buen gestor (como en toda empresa fuerte ).Su mision es gestionar y lo cierto es que los ingenieros son muy buenos en materia de infraestructuras pero no es gestion de empresas y menos en gestion de personas.Espero que tamien puedas renovar la mentalidad obsoleta puesto que las juntas de obras y puertos ya pasaron a la historia y nos hemos convertidos en autoridades portuarias, gestoras de ss propios recursos y con equipos humanos detrás.Muchas gracias.

Anónimo dijo...

Por favor, devuelve a la TVG "A VIDA POR DIANTE", ha sido una serie fantastica que el bipartito cerro absurdamente.

Anónimo dijo...

Feijoo, nuestros hijos te recordarán como el QUE DEROGO EL DECRETO IMPOSITOR.

Creo que sería importante dar la oportunidad de elegir la lengua vehicular en la enseñanza cuanto antes. Muchos estamos dispuestos incluso a pagar más impuestos para que EL QUE QUIERA pueda educar a sus hijos "in galego", si cree que es lo mejor.
No todos los padres pensamos lo mismo (algunos estabamos callados, ahora NUNCA MAIS)
QUEREMOS GALEGO, SIN RENUNCIAR O ESPAÑOL.
http://www.ampamaristasvigo.es/?p=302
Saludos Jesús Domínguez
APA MARISTAS VIGO

Anónimo dijo...

Alberto, hoxe, vinte de abril, nun reportaxe da tvg sobre Compostela chamaron a catedral "Basilica sobre o sepulcro inventado", entendo que esta actitude de desprezo polas crenzas dos galegos e peregrinos, asi coma da nosa cultura galega coma propia do bipartito moi preocupado por poñerlle una "Z" o nome da nosa fermosa terra, pero que esqueceu a verdadeira identidade do pobo galego.
Pidoche, xa que xa es presidente que arranxes estas aptitudes da TVG, que volva a ser a que foi e que cousas coma esta non volvan ocurrir.

Anónimo dijo...

Alberto, que habías quedado de llamarme... No te olvides!

Miguel A. dijo...

Aúpa Alberto! Espero que el presidente siga escribiendo en este Blog.

Un abrazo.

Anónimo dijo...

Sr. Feijóo, é unha mágoa que non siga utilizando o blog como unha forma de comunicación moi útil coa sociedade galega.

Anónimo dijo...

Pepe Blanco volveu a facer das suas, nunha remodelacion do proxecto do AVE quita o seu paso por Monforte, co que xa estamonos a esquecer dunha paradiña na cidade.
Despois sorprenderase de que o chamemos "O cancro", porque nunca veñe para facer nada bo.
Pidoche, e esto estase a parecer moito aos reis magos ... ajja, que, polo menos, denuncies esta situacion, que digas nos meios que a Xunta de Galicia non esta deacordo con esta postura e que a comunicacion en Monforte non esta dabondo, e que, polo menos, prometas que o teu AVE Ourense-Lugo si que a tera.